Carti cu Libertatea: “Vulturul dincolo de cornul lunii”, de Rodica Ojog-Brasoveanu


Mâine, 11 martie, la chioşcurile de ziare apare cu Ziarul Libertatea o nouă carte scrisă de Rodica Ojog-Brasoveanu, “Vulturul dincolo de cornul lunii”. Preţul cărtii, împreună cu ziarul este de  14,99.

Dacă vă plac romanele scrise de Rodica Ojog-Brasoveanu, le puteţi cumpară cu reducere şi de aici. Transportul este gratuit.

vulturul-dincolo-de-cornul-lumii

60 de răspunsuri la „Carti cu Libertatea: “Vulturul dincolo de cornul lunii”, de Rodica Ojog-Brasoveanu

  1. Am vazut ca ati discutat despre cartile, care atunci cand eu am facut scoala generala si liceul, erau lecturi obligatorii. Sincer nu m-am impacat foarte bine cu milte dintre cartile de pe listele ce le primeam la inceput de an.
    Am citit „Ion” si sincer mi-a placut. Multi spun cotrarul dar, a fost o lectura usoara, nu am citit-o greu. Din „Ultima noapte de dragoste, Intaia noapte de razboi”, am citit dor prima carte. Mi-au placut foarte mult personajele si am citit-o cu drag, in schimb a doua parte, nu m-a incantat deloc. Nu am putut sa citesc atata naratiune despre razboi, asa ca am citit inceputul, mijlocul si finalul pentru a putea raspunde despre ea la scoala.
    Enigma Otiliei mi-a placut foarte mult.
    In schimb, sa zic si ce nu mi-a placut.
    Nu am putut sa citesc Morometii si Maitreyi. Nu stiu daca am motive sa argumentez de ce. Pur si simplu nu am putut sa le citesc.

      • Si mie mi-a placut Maitrey si Romanul Adolescentului miop,si am citi si eu Enigma Otilei si pot sa spu ca a fost o carte chiar draguta..

      • Morometii mi-a luat o luna, daca nu, chiar mai mult, pentru a o duce la capat. Este limbajul specific de atunci, celor de la tara, nu ca acum nu s-ar folosi si a trebuit sa citesc de mai multe ori unele fraze, pentru ca nu intelegeam ce spun personajele acolo.

      • „Baltagul” am reusit sa o citesc in 4 zile dar cu „Morometii” m-am luptat ceva vreme si nu am reusit sa o termin.. Si nici Maitrey nu am reusit sa o termin.

      • Si mamei i-a placut „Maitrey” si de asta am vrut sa o citesc Dar am ajuns aproape de jumatate si si acolo am ramas…am mai citit dupa aceea finalul dar vreau sa o citesc in intregine candva.

      • N-am citit Maitreyi nici in ziua de azi. Fratele meu care nu citeste absolut deloc, a citit-o si nu mi-a venit sa cred. (este singura carte citita de el vreodata, cap-coada) :))

      • Ma bucur sa aflu ca nu sunt singura persoana care nu s-a inteles cu Morometii!.
        Eu nu am reusit sa o citesc deloc. Spre rusinea mea, recunosc ca am vazut filmul.

      • Eu am citit Baltagul anul trecut si am trecut imediat prin ea.Maitreyi am citt-o vara trecuta si mi-a placut mai mult spre final,caci punctul culminant este mai pe la mijloc.Daca nu ma insel,mai exista o carte legata de Maitreyi,care este un fel de raspuns,unde ea neaga relatia dintre ea si Allan,caci cartea este din perspectiva lui Maitreyi,pe cand prima ii apartine lui Allan.Ai auzit sau ai citit-o faitshbooks?

      • Da. Maitrey Devi a scris şi ea o carte numită „Dragostea nu moare”. O repovestire nonfiction a cărții lui Eliade.
        Ea NU neagă relația lor, însă neagă scenele erotice descrise de Eliade în cartea sa. Şi povesteşte ce se întâmplă cu ea după ce se despart şi cum se revăd peste mulți ani.

      • Da asa se chema cartea, „Dragostea nu moare”,doar ca pe moment nu imi aduceam aminte.Stiam de la profesoara mea de romana despre ea si ca Maitreyi nega ceva,dar nu imi aduceam bine aminte.Poate o sa o imprumut si eu de la ea…

      • Da,de obicei si mie imi place mai mult atunci cand povestirea este scrisa din perspectiva unui personaj feminin 🙂

      • Si mie imi place mai mult atunci cand povestirea se face din prisma unui personaj feminin. Si nu stiam ca este si aceasta varianta: „Dragostea nu moare” Pare destul de interesant. dupa ce voi termina „Maitrey” sigur o sa citesc si aceasta carte

      • Astazi dupa ce m-am mai uitat la discutiile vostre legate de „Maitrey” si de „Dragostea nu moare am cautat ceva in legatura cu autorii celor doua volume si am ramas total fascinata de povestea din spatele cartilor. Si motivele scrierii celor doua carti mi se par fascinante (din cate am citit) cei doi autori avand motive diferite. Acum nu stiu in ce masura acesta este adevarul dar ceea ce am gasit este de-a dreptul uimitor. Asta chiar m-a facut sa reincep „Maitrey” astazi si sunt foarte curioasa in legatura cu ea si probabil o sa iau si „Dragostera nu moare”

  2. Am mai citit doua carti de autoarea asta(cianura pentru un suras si buna seara, melania) si mi s-au parut bine scrise. Sunt o incantare pentru fanii cartilor politiste, al cartilor ce te tin in suspans pana la ultima pagina. Abia astept sa o achizitionez si eu!

      • Iti recomand cu caldura cartea Cianuara pentru un suras si continuarea acesteia, Buna seara Melania. Imaginatia autoarei a dat nastere unei povesti mai mult decat interesanta si este printre putinele din Romania care chiar mi-au atras atentia. Inceputul s-ar putea sa iti displaca putin, dar crede-ma cand iti spun: chiar vrei sa stii ce se intamplase defapt.

    • Nici eu nu am citit inca nimic de la ea. Stiu de cartile ei, le cunosc dar nu am apucat sa citesc. Colega mea de blog are din cate tin eu minte cateva carti de la ea.

    • La noi stau mult cartile la chioscuri. Nu prea cumpara lumea. Orasul nu e foarte mare si imi pare rau cand trec pe la chisc si vad stoc de spatamani. Tanti de acolo ma cunoaste. Aveam abonament pentru cartile Oanei Stoica Mujea, pentru seria San Antonio si mai cumparam si ce mi se parea interesant din cartile de dragoste de la Lira.

Lasa un comentariu

