Reducerile zilei 10.03.2014


Începând cu ora 10:00 s-a dat startul celor 12 ore de REDUCERI IREZISTIBILE – HAPPY DAY 10 Martie, la Librarie Online Libris, transport gratuit.

2308986-37

54 de răspunsuri la „Reducerile zilei 10.03.2014

      • „Divergent”, „Ultimul cantec”, „Cel mai de pret cadou”, „Refugiul” si „Gazda”. Cea din urma o vreau pentru ca imi place cum scrie Meyer si cred ca o sa-mi placa, iar cele de Nicholas Sparks le vreau pentru ca am vazut filmele si mi-au placut nespus de mult. „Divergent” este pe lista mea de ceva vreme iar acum am gasit pretul cel mai bun. Tu ce carti ai mai vrea sa citesti? 😀

      • Eu citesc acum Cel mai de pret cadou de Nicholas Sparks si chiar imi place.Aseara am inceput-o si am apucat sa citesc doar primele 5 capitole,sper ca azi sa pot mai mult,caci vreau sa vad filmul la sfarsit de saptamana 🙂

      • Divergent este foarte buna. Trebuie sa citesti trilogia.
        Cel mai de pret cadou si Refugiul, inca nu le-am citit. Mi se pare ca Refugiul o am in biblioteca.
        In legatura cu Gazda, chiar aseara am facut un movie night cu sotul, soramea si cumnatul meu si ne-am uitat la Gazda.
        Cartea mi-a placut foarte mult.

      • Georgiana, ai terminat de citit „Cel mai de pret cadou”? Pentru ca am dat comanda si as vrea o parere inainte sa o primesc si sa ma apuc de citit.

      • M-am uitat si eu aseara la Gazda si mia placut extrem de mult. Si mi-am comandata si cartea. Sunt foarte curioasa cat de mult o sa-mi placa.

      • Eu inca nu am citit cartile, desi mi-au trecut prin bilioteca de 2 ori cele 10 volume.
        Le-am achizitionat pentru concursuri.
        In ultimul timp, m-au ingrozit seriile lungi. Am citit mai mult stand alone books.

      • Banuiesc si eu ca nu e prea placut sa citesti o serie cu atat de multe volume,si nici nu am incercat.Seriile pe care le-am citit eu nu au depasit 5 carti. Si eu prefer mai mult stand alone books.

      • In ultima vreme, nu prea m-am mai apucat de o serie cu mai mult de trei volume, inafara Provocarii, la care astept cu nerabdare continuarea. ❤

      • Sincer,de fiecare data cand am citit eu vreo serie,aceasta avea deja toate volumele,adica nu trebuiau sa mai apara,si niciodata nu am lasat o serie neterminata pentru ca nu am intalnit inca nici una care sa ma faca sa o las din mana.Dar vreau si eu sa ma apuc de niste serii cum ar fi Obsidian…..Recunosc ca seriile sunt mult mai captivante decat stand alone book,parera mea si vreau sa citesc mai multe,doar ca momentan timpul nu-mi permite.

Lasa un comentariu

