Reducerile zilei 26.03.2014


Astazi, la Libris TOATE titlurile editurilor Rao, Girasol, Corint si Leda au 40% reducere.

Capture2

27 responses to “Reducerile zilei 26.03.2014

  1. Mi-ar fi placut sa imi iau ceva odata ce tot sunt reducerile astea dar am vorbit cu mama si a zis ca am luat prea multe carti care au ramas necitite. A spus ca o sa-mi mai ia cand mai citesc din cele ramase :))

      • Nu stiu sa iti zic daca e o faza trecatoare..
        Si eu cumparam multe carti si eu ma certam cu tatal meu.. Acum ca nu mai are nimeni treaba cu mine, nu am timp de citit. Foarte mult de lucru.
        Bine la mine e treaba ca eu si lucrez, si fac si scoala, am si un second job si mai predau si engleza la un copil.
        Eu mi-am aglomerat timpul foarte foarte mult. Plus ca trebuie sa ma ocup de cainele nostru. Ne-am luat un cane de Craciun. Si trebuie sa ma ocup destul de mult de el sa se obisnuiasca cu disciplina si sa se obisnuiaca la apartament.
        Dar toate acestea ma fac sa ma gandesc ca poate si la voi o sa fie la fel peste putin timp, programul o sa fie incarcat, timp putin de relaxare si chiar daca va cumparati cartile pe care le doriti, o sa stea cel putin jumatate de an pana sa le cititi prin biblioteca.

      • Un câine? Cât de invidiez. Nu cred că aş avea timp de el, dar tot te invidiez.

        Da, presupun că va trece când voi fi pe „propiile picioare”… Dar, cumva, nu vreau să înaintez în vârstă. :))

      • Offf… crede-ma ca il iubesc mult de tot. Are 4 luni. Cand nu e sotul meu acasa doarme cu mine in pat. Are deja 12 kg, il iau cu greu in brate. DAr pe cat e de dragut pe atat de mult il si injur. Nu e grozav cand vi, dupa o zi intreaga de munca si obosita si plina de nervi, si cand deschici usa vezi ca si-a facut nevoile in casa. Pana o sa creasca si nu o sa mai faca in casa o sa inebunesc. Spal covoarele cam la 2 zile. Daca e cald dureaza mai bine de o zi sa se scurga de apa si sa se usuce. E greu cu ei. Trebui sa ai timp. Plus ca trebuie sa il disciplinez. Al meu cred ca o sa aiba cam 40-45 de kg si daca nu reusesc sa fiu autoritara cu el, o sa imi sara in cap cand o sa fie mare

      • Si tatal meu a fost anti animale in apartament. Nu am avut voie sa ne luam nimic. Si acum saracul o ia razna. In apartamentul lui stau eu si sora mea cu viitorii nostri soti. Tatal meu s-a mutat la casa cu mama noastra vitrega. SI de craciun ne-am luat ambele cupluri caini mici. Toata viata nu am avut voie cu animale si asa brusc aparut 2 caini in apartamentului lui. Nu ii suporta, dar nu are ce sa ne zica. Cel putin mie nu are ce sa imi zica pentru ca noi ne vom muta in scurt timp la casa noastra.

      • Vaii…si eu ma cert cu mama din cauza cartilor,eu carti,ea alte lucruri personale…devine chiar enervant la un momentdat.

      • :))))) Eu le am pe ale mele pe dulap, si am o mini biblioteca langa birou. dar mi-ar placea mult sa fie toate la un loc.

    • Vai, eu am o multime necitite..
      Incerc sa imi fac timp pentru toate… La mine e putin mai greu cu atata lucru.
      Plus ca dupa Paste o sa ne apucam de apartamentul la care o sa ne mutam eu si viitorul meu sot (sau sot.. uneori ii zic sot, uneori viitor sot.. multa lume nu mai stie daca sunt sau nu casatorita. – Nu sunt, dar stam de 10 ani impreuna, de cand eram pustani in liceu. Suntem ca si sot si sotie) … Ne mutam in sfarsit la casuta noastra.. si o sa fie o gramada de lucru..
      Partea bune, este ca voi avea ocazia sa imi fac o biblioteca frumoasa, pentru ca acum nu am.

      • Sa vedem ce bani vom avea, ca avem multe lucruri importante de facut si daca ne mai raman o sa ne ocupam si de ea. Daca nu.. mai incolo. Pana atunci tot ma gandesc cum sa fie, pentru ca nu o pot face de sun pana jos deoarece cainele meu o sa imi scoata din ea cartile si o sa le faca praf

      • Da, adevarul este ca m-as putea folosi si de spatiul de jos. Eu ma gandeam sa fac biblioteca de la jumatatea peretelui in sus. Dar cred ca si daca o fac vor aparea modificari pe viitor pentru ca nu avem acum bani sa ne facem sufrageria si dupa ce spargem un balcon si o marim, am alte idei pentru biblioteca.

    • Trei a scos foarte multe carti bune in ultimul timp. Si eu imi doresc multe dintre ele.
      Totusi am zis ca mi-as cumpara Insurgent, editie Tie in, ca sa am toata colectia.

      • Da, mi-am comandat câteva cărți de la ei acum două zile.

        Eu am toată trilogia în ediția originală şi îmi place mai mult aşa, nu ştiu de ce.

      • Imi este draga si mie editia originala, dar as vrea mult sa am ambele variante. Am adorat mult seria si mi-ar placea sa le pastrez pe toate.

Lasa un comentariu

