Misterele apar noaptea; Circul noptii de MORGENSTERN ERIN – Recenzie


Cop_Circul_noptiiTitlu: Circul Noptii
AutorMorgenstern Erin
Editura: Corint
Disponibilă la: Corint, Leda, Libris, DivertaElefant, BookCity, Okian

Tags: Literatura universala, bestseller, fictiune, fantasy 

Circul nopții de Morgenstern Erin este o poveste superbă despre două destine separate și narează într-un mod fascinant despre intersectarea lor. Celia și Marco sunt antrenați din copilărie pentru a-și folosi magia pentru a câștiga un joc misterios, care nu le este în totalitate cunoscut. Sunt aruncați într-o arenă stranie; un circ care este mereu pe drumuri, le devine câmp de luptă și întreaga lume le devine spectator.

Le Cirque des Reves este un labirint de corturi cu alb și negru, deschis doar când soarele se pierde în orizont. În întunericul nopții ce se arată, apare o lume de minuni în care Celia și Marco se eclipsează reciproc.

Nu am mai citit de mult timp un roman fantasy/fiction care să fie atât de interesant. În ultima perioadă, am lăsat la o parte multe cărți și am căutat să citesc mai mult române de dragoste. Circul nopții este o carte despre care știu de mult timp doar că nu am avut ocazia până acum să o cumpăr. Nu pot asigura unicitatea ei în lume, dar pot asigura unicitatea ei la mine în bibliotecă, printre cărțile citite. Povestea în sine, este inovatoare și captivanta, o atmosferă incredibilă, care constă în mare parte din imagini emoționante. Aceste imagini frumoase și fermecătoare reușesc să dea viață unei forme de magie de mult pierdută.

Povestea de dragoste dintre Celia și Marco a fost previzibilă și inevitabilă, amăruie și aventuroasă. Atracția reciprocă dintre doi adversari este un subiect care, a mai fost întâlnit, dar aici este frumos ornamentat cu elemente de magie mitologică.
Circul Nopții excelează în a le permite celor doi să își folosească magia ca formă de exprimare, o formă mass-media intimă în mijlocul unui public vibrant. Circul devine o reflexie precisă a sentimentelor lor interioare.

Morgenstern reuşeşte să te transpună într-o altă lume, prin această carte a lui, care pare a fi scrisă sub un tipar magic. Cuvintele ei au reușit să mă încânte cu plăcerea de a simții aroma stinsă din petalele de flori degerate, materialul catifelat din rochia Celiei.

Pot spune că, Circul nopții de Erin Morgenstern, a fost o lectură extrem de fascinantă și îmi pare nespus de rău că nu am citit această carte mai devreme. Totuși, o vorba din popor spune că, „€œMai bine mai târziu, decât niciodată!

Este o carte pe care o recomand tuturor. Dacă nu o aveți deja în bibliotecă, este păcat, pentru că este mult prea bună să stea în librării și nu pe rafturile voastre.

63aef3a674f24147c6d09f8d3b3ea914 d9bdcb296328c8326d2bc312dd893b36

41 responses to “Misterele apar noaptea; Circul noptii de MORGENSTERN ERIN – Recenzie

  1. Pingback: Zilele Corint si Leda | Cărți nemuritoare·

  2. Si eu auzisem de multa vreme de cartea asta,doar ca nu am citit nici o recenzie de a ei pana acum.Nu am avut ocazia sa mi-o cumpar,dar o sa incerc,caci mi se pare destul de interesanta.

  3. Vreau şi eu cartea asta de ceva timp. Mi se pare că e un fel de Hunger Games, dar cu magie. Deci, nu poate ieşi nimic rău din asta. Sunt super curioasă în privința cărții şi ador coperta ei. ♥

    • Pare o carte interesanta..(dar desigur mie imi plac toate cartile cu magie sau cu ceva supranatural asa ca n-ar fi o surpriza ca imi place). Am atatea carti pe care as vrea sa le cumpar iar aceasta li s-a alaturat cu usurinta.

      • Si eu.Chiar l-am citit acum vreo doua luni,si mi-a placut destul de mult.Inca nu am avut curajul sa ma apuc si de al doilea, caci si pe primul l-am citit pe tableta(si nu prea imi place sa citesc online,dar chiar am fost curiosa in legatura cu seria asta),dar un coleg de clasa de-al meu a zis ca volumul al doilea e chiar mai interesant decat primul,iar actiunea vine cam dupa jumatate.🙂

      • M-ati facut sa imi aduc aminte ca am Jocurile foamei in biblioteca de cand au aparut si nu le-am mai scos de pe raft.
        Am cumparat multe altele si am cititr multe altele. Mereu uit de ele.

    • Nu m-am gandit niciodata sa o asociez cu Jocuriel foamei.
      Are putin mai multa pasiune. Personajele sunt diferite total. De fapt, cred ca nici nu m-am gandit la nicio alta carte cu care se aseamana.

      • Da,dupa recenzie si mie mi s-a parut ca seamana cu Jocurile foamei,dar probabil ca dupa ce o citesti iti schimbi parerea.

      • Eu am admirat-o mult pe Katniss si mi-a placut atitudinea si curajul de care dadea dovada,dar nu pot sa spun acelasi lucru si despre Peeta…

      • Nu ai citit-o, Alexa?
        Îşi merită faima, pentru că dezbate un subiect interesant şi diferit şi e o poveste pe alocuri emoționanată, însă nu îşi merită pe deplin laudele, pentru că nu e chiar aşa de bună. E ca Fifty Shades of Grey, merită controversată, dar ca scriere nu e cine ştie ce. Țin să menționez că asta e doar părerea mea şi că mă refer strict la primul volum, din moment ce doar atât am citit. Şi spre exemplu, Obsidian mi-a plăcut mult mai mult decât Jocurile Foameim

      • Mie mi-a placut,oarecum primul volum si dupa cum am mai spus am admirat-o mult pe Katniss.Peeta,ei bine,nu e personajul pe care il indragesc cel mai mult ca sa zic asa.Nu mi-a placut de la bun inceput numele lui :)) si nu ma asteptam ca el sa fie indragostit de Katniss,desi intr-un fel sau altul mi-a placut ca nu au ramas impreuna in primul volum,desi in celalalt am auzit ca trebuie sa convinga restul lumii acest lucru.Daca o sa am ocazia o sa o contuinui sa citesc.

      • Exact aşa am zis şi eu. O să continui doar dacă am ocazia: să primesc restul cărților cadou sau ceva de genul ăsta. Altfel… nu prea cred.

      • Cam asa e si la mine sau poate o daca o sa am ocazia sa le imprumut de la cineva,de vreme ce prima carte am citit-o in format pdf…

      • Sincer nu stiu ce sa zic de aceasta trilogie. Am vazut doar primul film. Atat. Nu m-am gandit niciodata ca ar putea fi un fel de 50 Shades. Nici nu am citit foarte multe recenzii despre ea.

      • Da faitshnooks si mie imi place sa am mai mult cartile in biblioteca,dar la nevoie mai si imprumut,mai ales daca sunt unele interesante si pe care mi le doream mult…

Lasa un comentariu

