Prezentare carte: Diplomatia Panda de Dan Tomozei


Diplomatia_Panda_micTitlu: Diplomatia Panda
AutorDan Tomozei
Editura: Corint
Aparitie: 2015
Numar pagini: 304
Disponibilă la: Corint 

comanda acum

Descriere

„Conectat în virtutea poziţiei de jurnalist la actualitatea raporturilor româno-chineze şi urmărind-o prin imediatul agendei derulate la Beijing, autorul analizează cu atenţie, cu acut simţ critic şi cu fulminante interogaţii, frecvent legitime, derularea evenimentelor. Fără ezitări, el pledează în multe din paginile sale în favoarea raporturilor româno-chineze de o manieră corectă, uneori pe tonuri justiţiare, dar mereu încrezător în valoarea acestor legături.” Ambasador Viorel Isticioaia-Budura

„Ca bun prieten al autorului, îl felicit pentru publicarea acestei cărţi. Sunt sigur că are o anumită valoare din care cititorii, chiar şi din comentariile uneori critice, în special cu privire la contactele româno-chineze, vor putea înţelege mai bine relaţiile dintre China şi România, dintre China şi Europa. Admir totodată efortul depus de autor pentru prezentarea unei Chine reale, pentru promovarea relaţiilor de prietenie dintre diferite ţări.” Şeful Secţiei de limba română, Radio China Internaţional, Wu Min

„După ştiinţa noastră, singur, jurnalistul sibian Dan Tomozei a dedicat în ultimii ani, cu subtilă înţelegere şi profundă analiză comparativă, trei volume de scrieri realităţilor în mijlocul cărora trăieşte China de azi. Să scrii temeinic, neostenit şi obiectiv despre o ţară în care trăieşti efectiv şi afectiv de câţiva ani de zile – iată o dovadă de probitate profesională!” Doctor în economie Emil David

Diplomatia_Panda_b

18 responses to “Prezentare carte: Diplomatia Panda de Dan Tomozei

  1. Nu prea am citit carti de autori romani care sa ma dea pe spate si sincer nici nu cred ca se va intampla…Sigura autoare de nationalitate romana care chiar mi-a starnit interesul este Rodica Ojoc-Brasoveanu (o Agatha de Romania de altfel).

    • Eu nu prea am citit multe de autori romani dar poate pentu ca nu prea sunt promovati…insa sunt cativa care mi-au placut cum ar fi Mihail Sebastian… Tu ce ai citit de Rodica Ojoc-Brasoveanu?

      • Eu cred ca nu sunt atat de promovati pentru ca lucrarile lor nu sunt cine stie ce…Eu de exemplu, nu am auzit de acest Mihail Sebastian. Este intr-adevar un scriitor bun? Si daca da, ai putea sa imi recomanzi ceva scris de el?

      • De aceasta autoare(Rodica Ojoc-Brasoveanu) am citit Cianura pentru un suras si Buna seara, Melania, carti ce fac parte din aceeasi serie. Mie personal mi-a facut placere sa citesc aceste carti, mai ales pentru ca finalul este cu totul surprinzator. Recomand aceasta carte!

      • De Mihail Sebastian am citit Accidentul si Orasul cu salcami care mi-au placut foarte mult si ti le recomand cu cea mai mare placere. Este o parere personala dar mi se pare un scriitor bun si sper sa-ti placa si tie operele lui.
        De Rodica Ojoc-Brasoveanu nu am citit nimic dar am auzit ca este o scriitoare foarte buna si de asemenea am auzit si de asemanarea ei cu Ahatha lucru care m-a surprins in mod placut.

    • Pe mine m-au fascinat micile povesti scrise de Oana Stoica Mujea, De asemenea cartile scrise de Oliviu Craznic si de Cristina Czeller.

      • Cred ca o sa caut zilele astea ceva despre acesti autori pentru ca mi-am propus sa fiu mai atenta la scriitorii romani, sa vad cum a mai evoluat literatura romana.

      • Da,iar acesta poate fi inca un motiv pentru care imi doresc aceasta carte!🙂

      • Nu trebuie neaparat, daca e de autor roman sa imi placa.
        Depinde de carte.
        Acum mai mult timp am inceput o campanie in care am cautat autori romani contemporani, ale caror carti sa le recenzez. Gasiti categoria Surprize Romanesti pe site, dar in ultimul timp nu am reusit sa ma mai ocup de aceasta categorie.

      • Da,asa e,depinde de carte!M-am uitat peste categoria Surprize romanesti si am gasit cateva lucruri chiar dragute si sper din tot sufletul sa iti faci timp pentru tot ce ti-ai propus!

      • Nu sunt foarte multe carti acolo, dar iti recomand Cerneala si Sange. Este foarte buna carte. Si daca iti place sa citesti in engleza, Gargoyle Addictive, sper ca nu am gresit titlul. Este o carte de fictiune cu gargui. Un pic de fantasy combinat cu erotic. Prima parte a cartii are arte de mult sex necenzurat, dar daca nu te deranjeaza, povestea e superba iar volumul doi Dragon Craving este geniala. Poate o sa mai recenzez ceva carti de la autoare curand.

      • Da am vazut,si chiar mi-a atras atentia Cerneala si sange si o voi citi daca o sa am ocazia.In legatura cu engleza imi place foarte mult si vreau sa invat sa o vorbesc cat mai bine si un vis nebun de-al meu a fost mutarea in America :))) Asta le-o datorez cartilor…Nu am citit prea multe carti in engleza si eroticul nu ma deranjeaza chiar asa de mult,deci probabil ca o sa ma interesez si despre Gargoyle Addictive

Lasa un comentariu

