Cititorii lunii Martie


În primul rând vreau să vă cer scuze că nu am reuşit să vă trimit cărţile de luna trecută. Nici soţul meu nu mai este acasă ca să le trimită el, şi nici eu nu ajung la poştă înainte să se închidă. Şi  dacă tot s-a apropiat finalul lunii, am zis că vi le trimit luna aceasta cu premiile de acum, ca să trimit un singur colet.

Luna aceasta, cărţile merg la Faithbooks, Ana si Georgiana. Pentru ca Georgiana a zis ca are deja volumul 1 din Seria Madison Avery, o să îi ofer ei, volumul 2, Moartă şi înviată. Anei o să îi trimit volumul 1, iar Faithbooks o să primească Experimentul Angel. O să vă trimit coletele, dacă nu mâine, luni sigur.

În legătura cu luna trecută, trebuie sa clarific, premiile. Deoarece Faithbooks, a renunţat la cartea Orasul sufletelor pierdute de Cassandra Clare, deoarece are deja cartea, va primi aceasta carte BookysmeCantecul lunii de L.J. SMITH o primeşte Georgiana. Şi am adăugat încă doua cărti, Iubire Vinovata pentru FaithBooks si Dumnezeu mi-e broker pentru Ana.

O sa ajung acasă şi o să vă spun deseara care sunt premiile pentru luna aceasta.

1624443_1101341476558821_507217290_n

10 răspunsuri la „Cititorii lunii Martie

  1. Vai, mulțumim mult! Îmi doream de mult cartea şi de-abia aştept să o citesc, şi îți mulțumesc pentru „bonus”, pare foarte drăguță.
    Felicitări şi celorlalte fete pentru activitate!
    Ai deja datele mele sau vrei să ți le mai trimit o dată, Alexa? ^_^

Lasa un comentariu

