CONCURS de Paste


Ma bucur că m-am întors din vacanţă. Deşi am plecat în concediu cu trei cărţi după mine şi kindle, am avut cinci zile atât de pline încât nu am apucat să citesc nici măcar o pagină. Dar acum, ca am ajuns acasă, mi-am făcut un ceai şi am luat prima carte din bagajele, cu greu despachetate.

M-am gândit, prima dată, să văd ce mai faceţi şi cum v-aţi petrecut zilele de Paşte, dar nu în ultimul rând, să vă bucur şi cu un concurs.

Premiul este Experiment, de Veronica Roth, o carte publicată şi oferită de Editura Leda.

Tot ce trebuie să faceţi este să:

  • Apreciaţi pagina Editurii Leda
  • Apreciaţi paginile Corint şi Corint Junior
  • Lăsaţi un comentariu în care să indicați numele vostru și adresa de mail cu care ne urmăriți 
  • Pentru o șansă în plus, distribuiți concursul pe orice rețea de socializare (Facebook, Twitter, Google plus, WordPress, Site personal sau blog). Dacă duceți vestea mai departe, lăsați în comentariu  și  link-ul postării voastre.

Concursul se va încheia în 28 Aprilie.

Succes!

10952773_876701152380892_894813902_n

Multumesc Editurii Leda si Grupului Editorial Corint pentru aceasta carte.

60 responses to “CONCURS de Paste

Lasa un comentariu

