In curs de aparitie la Editura Nemira


cei_100_c1Cei 100 de KASS MORGAN

Data aparitiei 24.04.2015
Colectia Young Adult
Format Paperback
Dimensiuni 130 x 200 mm
Nr. pagini 272
Numar volume 1
Editura Nemira

Precomanda cartea !

Bestseller New York Times

Dupa un razboi nuclear devastator, omenirea traieste in nave spatiale, departe de suprafata radioactiva a Pamantului. 100 de adolescenti delincventi sunt trimisi intr-o misiune periculoasa: trebuie sa recolonizeze planeta. Ar putea fi a doua sansa la viata sau… o misiune sinucigasa.

Clarke a fost arestata pentru tradare si e bantuita de propriul trecut. Wells vine pe Pamant pentru fata pe care o iubeste, dar oare ea il va ierta? Bellamy vrea sa-si apere sora. Glass a ajuns iar pe nava, dar acolo viata e la fel de periculoasa ca pe Pamant.

Cei 100 trebuie sa lupte pentru viata intr-un tinut salbatic. Nu era in plan sa fie eroi, dar s-ar putea sa fie ultima speranta a omenirii.

„Sumbru si fascinant… O combinatie de Imparatul mustelor, Un cantec strabate lumea si Jocurile foamei.” – Booklist

21 responses to “In curs de aparitie la Editura Nemira

  1. Cartea asta are legătură cu serialul The 100, nu-i așa? Auzisem recent de serial și acum când am văzut că apare și cartea, am făcut brusc legătura între ele. Oricum, mă intrigă. Tu urmărești serialul The 100?

  2. Chiar astazi am mai vazut pe un site ca se publica cartea si recunosc ca este prima data cand aud despre ra.In schimb am mai auzit de serial si toate parerile erau de bine,dar cu siguranta ca daca voi avea ocazia,prima data ma apuc de carte!

  3. Si chiar voiam sa ma apuc de serial, pe care mi l-a recomandat o prietena, pentru ca nu stiam cand o sa apara si la noi cartea. In orice caz mai bine ca m-am oprit ca sunt foarte curioasa in privinta cartii. (Ei bine ma bucur ca ultimul serial la care m-am uitat a fost suficient de lung pentru a „trage de timp” ca sa primesc vestea asta) :))

      • A….nu am auzit de serial.Eu ma uitam si inca ma uit la The vampire diaries,dar nu prea am timp suficient ca sa-i aloc,de obicei,doar in vacante.Inca nu am reusit sa citesc si cartile chiar daca am auzit ca serialul e mai bun iar ele sunt mai slabute…

      • Si eu vreau sa ma apuc de The vampire diaries dar mereu apare cate ceva si nu reusesc sa-l incep. In orice caz chiar zilele astea vorbeam cu o prietena careia i l-am recomandat si care a si terminat primul sezon si mi-a spus ca este foarte frumos. Cred ca ma apuc si eu de el pana luni ca sa vad macar cateva episoade fara bataie de cap cu teme si alte chestii. :))

      • Si eu am urmarit The Vampire DIaries. Mi-a placut foarte mult. Nu mai stiu unde am ramas. Cred ca pe undeva pe la ultimul sezon.

      • Dupa parerea mea chiar merita vazut serialul TVD.Eu sunt la sezonul 4 si nu m-am plictisit deloc.Dupa cum am mai spus nu prea am timp de el si mi-ar fi placut sa fi putut vedea mai mult vacanta asta dar am avut o tona de teme asa ca mai mult de trei episoade nu am vazut.Uita-te caci chiar e dragut!🙂

      • Faci latina?Eu nu o fac,in ora de latina fac romana :)) Si da,nici la mine nu lipseste matematica :))

      • Si eu m-am uitat la Merlin si mi-a placut foarte mult, un serial foarte frumos!❤

      • Intradevar Antonia este un serial frumos in care prietenia curajul onoarea si iubirea sunt la loc de cinste! Si cum am citit undeva este „modul de a spune cum sa lupti pentru un ideal si cum sa te impotrivesti destinului, si mudul de a spune ca prietenii adevarati exista” Si de obicei dupa ce termin ceva (filme, carti, seriale) paca am pierdut un „prieten”. :))

    • Sincer nu m-am uitat la seria. Nici serialele la care ma uitam, nu le-am mai urmarit de ceva vreme. Dar daca ziceti ca e interesant, o sa ii dau si eu o sansa cand am putin timp liber.

      • Nici eu nu m-am uitat la serial si chiar de curand am auzit de el si toti mi-au spus ca e un serial bun.

Lasa un comentariu

