Noutati pe blog


10-social-media-tips-for-bloggers-291c07e39bDupa cum ati observat,primele schimbari pe blog sunt legate de aspect. Am luat land toate template-urile free pe care wordpressul mi le pune la dispozitie si foarte greu am gasit ceva ce sa imi placa. Acum, sunt curioasa sa aflu si parerile voastre. Cum vi se pare noul aspect?

Mai am de lucrat la anumite pagini, si de facut cateva update-uri, dar le voi face pe rand, cum am timp.

Un alt lucru nou pe blog, este optiunea „Trimite o recenzie„. Am decis sa las libera aceasta optiune, in cazul in care sunt doritori ce vor sa publice pe blogul nostru. De asemenea, daca dati clic pe aceasta optiune, in pagina ce se deschide, am mentionat ca acest blog are nevoie de colaboratori. Daca va place sa scrieti, si doriti sa va alaturati echipei, eu caut 2-3 persoane cu care sa alcatuiesc un grup pasionat de literatura. (Cartile pentru recenzii le trimit eu)

Trimite recenzie

Mi-am facut destul de multe planuri in ultimul timp pentru blog. Cu siguranta ma depasesc, dar totusi as vrea sa reusesc sa pun o parte din ele in practica, si anume:

  • As vrea sa creez o sectiune de interviuri;

  • As vrea sa aduc pe blog o sectiune de interviuri indirecte, la care particip pe goodreads

  • M-am gandit la categorie noua de posturi, in care sa arat ce mai fac autorii in timpul liber. Inca ma gandesc la un titlu. Pana acum m-am gandit la „If you’are an author, then I’m a stalker”, dar e destul de lung, poate gasesc ceva mai bun.

  • In fiecare saptamana as vrea sa fac un Swag Day, in care sa organzez un concurs unde se pot castiga swag-uri de la cartile cele mai cunoscute.

Nu stiu daca suna la fel de ambitios pe cat ma gandesc eu, dar sper sa reusesc sa fac cat mai multe pe acest blog. 

29 responses to “Noutati pe blog

  1. De asemenea, daca doriti sa puteti posta si pe pagina noastra de facebook, orice legat de subiectul carti, va pot adauga ca si colaboratori la pagina. Ma gasiti pe facebook cu numele Alexandra Selene si mai povestim, daca aveti intrebari.

  2. Georgiana si FaithsBooks, dupa cum am spus si Elenei. Nu pot alege multe persoane pentru ca nu am atat de multe carti. As vrea foarte mult sa continui proiectul meu, prin care caut autori romani, carti noi publicate, si probabil de aici o sa mai vina ceva carti de recenzat.
    Poate pe viitor o sa mai apara ceva sponsori. CIne stie.
    Nu toate cartile care le primesc sunt usor de citit, trebuie sa luati in calcul si acest aspect. In principiu primesc de la Leda, si de la Diverta, Cu Univers nu am mai vorbit de ceva vreme, dar o sa ii contactez poate saptamana aceasta.
    As vrea foarte mult sa citesc o recenzie scrisa de voi.

  3. Imi place mult aspectul blogului..e super dragut! ^_^ Si ideile tale sunt destul de interesante si iti doresc bafta sa le pui in practica. In legatura cu recenziile mi-ar placea sa trimit si eu macar una insa nu prea am experienta si nu prea am scris multe. :)) Si chiar si ce am scris pana acum nu prea a avut parte de un public foarte vast pentru ca nu am cui sa le arat, dar cand o sa am mai mult timp poate o sa trimit una..

    • Ma bucur mult ca iti place noua tema. As vrea destul de mult sa le pun pe toate in practica, dar imi este greu singura. De aceea am decis sa creez un un colectiv de prieteni pentru acest blog si pagina de facebook. Astep cu drag o recenzie scrisa de tine. Nici eu nu ma pricep dar imi dau mereu silinta.

  4. E tare drăguț aspectul blogului, nu știam că poți găsi o temă atât de arătoasă (care să dea bine) și pe wordpress. Te felicit pentru răbdarea de a o căuta. Eu am cedat și m-am mutat pe blogspot, temele îmi dădeau prea multă bătaie de cap..
    Îmi plac planurile tale cu blogul și îți urez succes cu ele!
    În legătură cu cărțile pentru recenzii… aș avea o nelămurire: te referi la faptul că trimiți cărți pentru recenzii, acestea fiind primite de la editurile/librăriile cu care colaborezi? Și oferi ce cărți își alege fiecare sau doar anumite cărți? Întreb pentru că aș fi interesată, cred că aș putea să scriu câteva recenzii pe lună și aici, cu toate că mai scriu și pe blogul meu și recent am intrat și în comunitatea GoodRead.ro. Dar am nevoie să știu dacă am posibilitatea de a alege respectivele cărți, căci există anumite genuri (sau chiar autori) care nu mă atrag și nu aș vrea să „mă chinui” să citesc o carte care nu mă atrage doar ca să-i scriu o recenzie (și aia să mai fie și negativă). Mulțumesc anticipat și aștept răspunsul tău.🙂

    • Ma bucur sa aflu ca esti si in echipa GoodReads. Este o unuine frumoasa. Carti, nu am posibilitatea sa trimit la alegere. Impart ce primesc de la sponsorii nostrii.

      • Cred ca m-am exprimat puțin greșit. Cand vorbeam despre cărțile la alegere, mă refeream la cele pe care le primești în urma sponsorizării, nu la orice carte. Mă întrebam după ce criteriu împarți cărțile persoanelor care scriu recenzii pe blog, daca le dai posibilitatea sã își aleagă dintre cărțile respective.

      • Desigur, le impart dupa dorintele fiecaruia. Desigur nu o sa fie ceva super solicitant, pentru ca nu am atat de multe carti. Am zis, as vrea foarte mult sa inaintez cu proiectul care l-am inceput acum 2 ani, prin care vreau sa caut autori romani si carti noi publicate. Proiectul a cam stationat, pentru ca am mai primit carti si nu imi mai permite timpul sa citesc foarte mult. Desigur in timp caut si alti sponsori. Si, vom vedea cum merge treaba. Poate o sa pot face rost de mai multe carti. De exemplu, Humanitas ne oferea o sponsorizare daca am fi fost din Bucuresti, dar eu sunt din Hunedoara, si prietena mea, care si ea este administrator la blog este din Timisoara.

      • Ce tare, si eu sunt din judetul Hunedoara. Recunosc, eu nu prea citesc carti nou aparute ale scriitorilor romani, asta cu cateva exceptii, spre exemplu imi place mult Chris Simion. Am vazut insa ca sponsorii blogului sunt „compatibili”, in mare parte, cu preferintele mele in materie de carti. In general imi plac cartiile de la Univers, Leda, Corint. Litera, iarasi, o editura draga mie.

      • Nu am mai vorbit de mult cu cei de la Univers, dar sper ca inca mai sunt dispusi sa colaboreze cu noi. As vrea foarte mult sa citesc o recenzie scrisa de tine.

  5. Sincer,mi-ar placea sa ma alatur echipei, nu am experienta cu blog-urile si pana in prezent nu am scris nici o recenzie dar cred ca faptul ca ma pasionaza sa citesc si cunosc gramatica ma recomanda. Am terminata Jurnalismul asa ca nu cred ca va fi asa de dificil
    Multumim de oportunitate!

    • Nu pot alege decat doua sau trei persoane cu care sa colaborez. Caut pe cineva serios. O persoana care sa fie comunicativa, sociabila si sa fie deschisa la subiecte noi. Din cate am observat in comentarii, mai multe persoana ar vrea sa se alature echipei. Imi este greu sa aleg pentru ca nu va cunosc. As vrea mult sa citesc o recenzie scrisa de voi, desigur sa fie unica, sa nu fie copiata de pe undeva.

  6. Deci in primul rand vreau sa iti spun ca imi plac mult schimbarile pe care le-ai facut pe blog,adica m-am acomodat destul de mult cu ele,chiar voiam sa-ti spun de la inceput,doar ca am observat ca nici una dintre fete nu a deschis subiectul,asa ca…
    Imi plac ideile pe care le-ai propus si iti doresc multa bafta cu ele.Sincer,mi-ar placea sa ma alatur echipei dar recunosc ca nu prea am experienta cu blog-urile si pana in prezent nu am scris prea multe recenzii,dar sper sa-ti pot trimite si eu macar una…🙂

    • Nu conteaza ca n-ai mai scris recenzii pana acum. Asa eram si eu la inceput, habar n-aveam ce trebuia sa fac. :)) Asa ca usor, usor o sa vezi ca este destul de simplu, sau poate ca nu (depinde de ce o sa citesti), sa-ti expui gandurile in legatura cu o carte. Bafta!🙂

      • Eu zic sa iti ai o sansa, daca vrei cu adevarat. Nici eu nu stiu sa scriu, dar cu rabdare, ma chinui putin. Si oricum, nu vei fi singura. Lucrul in echipa e simplu, daca ne intelegem desigur.

      • Multumesc mult pentru incurajare!Am trimis o recenzie blogului,dar cred ca m-am facut putin de rusine si dupa am constatat ca mai trebuie sa o modelez putin…

  7. Ce idei interesante! Mi-ar plăcea să mă alătur şi eu echipei căci îmi doresc de mult să am un blog, dar nu cred că aş face față de una singură, deci pare a fi ocazia perfectă. Cred că o să scriu şi eu câteva recenzii. :*

Lasa un comentariu

