Cantecul lunii (Jurnalele Vampirilor: Vanatorii, vol. 2) de L.J. Smith; Recenzie


Cantecul_lunii_JVTitlu: Cantecul lunii
Seria: Jurnalele Vampirilor: Vanatorii
Volumul: 2
AutorL.J. Smith  
Editura: Leda
Disponibilă laLeda, CorintLibris, DivertaElefant,BookCity

Tags: Literatura universala, bestseller, fictiune, fantasy, vampiri, triunghi amoros, recenzie rezumat carte, recomandare carte, recomandare carti

Vănătorii, Cântecul lunii, este volumul nouă din seria Jurnalele Vampirilor și, deși numele autoarei L.J. Smith este pe coperta cărții, ea nu a scris această carte. Cred că majoritatea dintre voi ați auzit că, după publicarea volumului Întoarcerea: Miez de noapte, având câteva dispute cu editorii, a fost înlocuită de un autor anonim, pentru a continua seria.

Totuși, aceste cărți se bucură de multă faimă. Realizând o continuitate după tiparul autoarei L.J. Smith, cel ce a scris aceste cărți a reușit să atragă atenția cititorilor.

După ce am citit Fantoma, eram foarte convinsă că voi pune pauză acestei serii. Nu a fost un volum rău, doar că nu a mai fost așa de captivant. Totuși, dacă tot am primit-o de la Editura Leda, am zis să nu o las pe raft, în favoarea altor cărți și mă bucur că am citit-o pentru că, s-a dovedit a fi o carte mult mai interesantă decât volumul anterior.

Elena și prietenii ei s-au înscris la Colegiul Dalcreast și, după ce au învins Fantoma, au sperat că își pot continua viața ca orice student normal, fără prea multe elemente din domeniul supranatural. Cu toate acestea, lucrurile nu sunt niciodată atât de ușoare pentru ei. Drama constantă, pare că s-a mutat cu ei la facultate.

Mi-a plăcut foarte mult schimbarea de peisaj, faptul că acțiunea se mută de la Mystic Falls la Colegiul Dalcreast, redeschide apetitul cititorilor pentru această serie.

Volumul, Cântecul Lunii, ne oferă mai multe detalii despre trecutul părinților Elenei, acestea fiind foarte interesante.
Matt și Bonnie reușesc să se dezvolte ca și personaje, își întind aripile, fiecare pe cont propriu și devin mult mai independenți. Damon este tot Damon pe care îl știm, doar că apare cu câteva schimbări de caracter. Prezintă mai multă compasiune și este mai săritor atunci când este nevoie de el. La Stefan apar câteva fisuri în bunătatea lui, judecă lucrurile prea repede și de multe ori tinde să exagereze. Relația dintre Damon și Stefan este din ce în ce mai strânsă; Un drum cu suișuri și coborâșuri ce devine parte esențială a poveștii.
Firul narativ a fost mult mai interesant în acest volum, față de cel anterior, având parte de mai puține descrieri inutile, care reușeau să plictisească.

Cântecul lunii continuă acțiunea de unde a rămas în volumul Fantoma și stabilește o bază palpitantă pentru următoarea carte. După, cum spuneam, a fost o lectură plăcută și mă bucur m-am decis să citesc această continuare acum și nu mai târziu. Aștept și următorul volum deoarece, chiar și după atâtea schimbări de situație, tot sunt curioasă să văd ce se mai întâmplă.

Multumesc Editura Leda (Grupul Editorial CorintEditura Corint) pentru acest volum si pentru tot sprijinul acordat. Aceasta carte se poate achizitiona de pe site-ul Editurii Leda.

Editura Leda

9 responses to “Cantecul lunii (Jurnalele Vampirilor: Vanatorii, vol. 2) de L.J. Smith; Recenzie

  1. Nu am citit nici o carte din cele 9. Dar am vazut setialul The vampire diaries si mi-a placut mult. Asa ca…cine stie, poate intr-o buna zi voi citi si cartile:)

    • Ti se vor parea foarte ciudate cartile, dupa ce ai vazut serialul. Este un fir narativ diferit. daca ti-a placut filmul, o sa ai impresia ca ce ai vazut este povestea originala, iar cartile vorbesc dintr-un spatiu cosmic.

      • Daa, stiu deja asta. Mi-a spus acelasi lucru si o prietena care a citit intai cartile, apoi a vizionat serialul.

  2. Pentru cine este interesat de volumele 1-4, le vand eu la un pret mai mic decât in librarii.
    Eu am citit deja si vreau sa mi cumpar celelalte volume.

  3. Nici in ziua de astazi nu m-am apucat de serie aceasta. Habar n-am ce ma opreste, sincer. Iar de serial, nici nu mai zic. Am urmarit doar cateva episoade date la televizor si atat.

  4. Si eu urmaresc serialul si am ajuns la sezonul 5,desi nu am citit inca cartile,caci,asa cu zicea si faith vol 1 nu l-am gasit niciodata in stoc.Am de gand totusi sa-l citesc,fie online,fie o sa mi-l iau de pe site-ul editurii Leda,caci am in biblioteca volumele 2,3,4 si 9.

    • Am inceput si eu serialul si sunt la jumatatea sezonului 1 :)) Imi place foarte mult, este superb❤ Chiar ma bucur ca am vazut discutiile pe blog. Cartile poate o sa le termin odata dar as vrea sa nu asociez serialul cu ele caci nu prea seamana si nu-mi doresc ca asta sa ma incurce in vizionarea serialului sau in cititul cartilor.

      • Toata lumea imi spune si mie ca serialul nu seamana deloc cu cartile si ii cred!Ma bucur ca iti place serialul🙂

  5. Eu doar ce am terminat de văzut episodul 19 al sezonului 6 din TVD. Ştiu că poate e greşită vizionarea serialului înainte de a citi cartea, dar vol. 1 nu e niciodată în stoc. Aşa că… acum nu mai vreau să citesc cărțile. În schimb, ador serialul şi e uimitor cum nişte actori pot să îți transmită atât de multe.

Lasa un comentariu

