Noutati saptamanale de la Corint


roboti-banner

1mai

evenimente_29-4-15

Tags: Noutati saptamanale, Carti, Aparitii Editoriale, Noutati Editoriale, Editura Corint, Corint Junior, Grupul Editorial Corint

7 responses to “Noutati saptamanale de la Corint

    • Weekendul asta avem mult de lucru la apartament, dar poate cand ma pun in pat seara pana beau un ceai, incep si eu volumul 2, din seria Lux

      • Eu l-am citit. L-am luat cu vreo 35 de lei când doar ce apăruse. Sincer, țin să îți mulțumesc mult căci dacă nu aş fi câştigat cartea pe acest blog nu aş fi început niciodată una dintre seriile mele preferate de acum.

      • Pai,din cate stiu eu, din seria Lux sunt publicate doar doua volume:Obsidian,de care imi pare asa de rau ca nu il citesc,si Onix care a aparut luna trecuta.Am vazut mai multe carti pe internet cu niste coperte geniale din seria asta,parca Origin se intitula unul si Opposition,altul,dar nu sunt sigura.

Lasa un comentariu

