Cerul e pretutindeni de Jandy Nelson în curând la Epica


Nu pierdeţi Cerul e pretutindeti de Jandy Nelson în curând la Editura Epica

cerul e pretutindeni

CERUL E PRETUTINDENI și începe de la picioarele tale

Ar fi trebuit să mor de atâta suferință, nu să mă îndrăgostesc…

Lennie este o tânără de 17 ani, cântă la clarinet și iubește foarte mult cărțile. Își duce viața, liniștită și mulțumită, în umbra expansivei sale surori mai mari, Bailey. Însă, când Bailey moare subit, Lennie e catapultată in mijlocul scenei propriei sale vieți – și, în pofida experienței sale nule în privința băieților, se trezește dintr-odată oscilând între doi. Toby este fostul iubit al lui Bailey; durerea pierderii din sufletul lui o oglindește perfect pe cea a lui Lennie. Joe este sosit recent în orașul lor, tocmai din Paris, și este posesor al unui zâmbet atât de magic precum talentul lui, fiind un foarte bun interpret la chitară clasică. Pentru Lennie, unul e soarele, iar celălalt luna. Unul încearcă să o scoată din suferința cruntă, iar celălalt o consolează în aceasta. Dar când cei doi se intersectează, universul lui Lennie e pe cale să explodeze…

13 responses to “Cerul e pretutindeni de Jandy Nelson în curând la Epica

  1. Tocmai am terminat de citit aceasta carte si am tinut neaparat sa las aici un comentariu. I-am dat 4 stelute din 5, cu toate ca eram hotarata sa-i dau 3. Finalul, Joe si inca cateva artificii de prin carte m-au facut sa mai adaug inca o steluta. Un lucru care mi-a placut enorm este faptul ca m-a trecut prin toate starile: am plans, am ras, m-am enervat, am fost intr-o stare de visare frenetica ca mai apoi sa fiu bucuroasa pentru toti. Cu toate ca la inceput am fost sceptica in privinta cartii a meritat fiecare clipa pe care i-am acordat-o, iar cei care nu au citit-o trebuie neaparat sa o faca.❤

    • Chiar acum doua zile ma uitam peste titlurile care au mai aparut la Editura Epica deoarece vreu sa imi iau doua carti.
      Sincer, „Cerul e pretutindeni” nu prea m-a atras. Sunt carti, pe care mi le doresc de cand le vad, dar aceasta, nu prea mi-a venit sa ma arunc dupa ea. Ma gandeam la „Ma regasesc în noi” de Jasinda Wilder si „Te doresc” de Jennifer L. Armentrout/J.Lynn.

      • Vreau sa citesc mai mult de la Epica caci este una din editurile mele preferate si au niste titluri geniale cu un aer tineresc. „Cerul e pretutindeni” am castigat-o la un concurs si asa m-am hotarat sa o incep. Acum poate o induplec pe mama sa-mi ia Lola si Isla dar nu stiu cat succes o sa am. Trebuie sa mai strang la ciorap ca altfel mai pup cate o carte pe luna.

      • Inca nu am citit Lola, Isla..
        Am citit primul volum cu Ana si mi-a placut foarte mult.Am si volumul 2 in biblioteca dar inca nu am avut timp de el. Pana acum am mai citit Hopeless si E usor sa te iubesc care sunt preferatele mele. Mi-a placut foarte mult si Ma pierd in tine. Acestea sunt cele mai bune pana acum. Mai am citite de la ei. SUnt bune dar nu le-as da o nota de 10.

      • Da, ma rog, nu sunt chiar de 10 dar imi plac ca sunt sweet si fresh (gen Marea calatorie a lui Amy & Roger) si imi dau asa o stare de ” vreau sa fac turul lumii cu un playlist genial si cu 10 carti in geanta” :)))

    • Si mie imi place foarte mult coperta. Am prostul obicei sa aleg multe carti dupa coperta, dar am avut mereu norocul sa aleg ceva frumos.

      • Si mie mi se intampla des lucrul acesta.De cele mai multe ori am avut parte de surprize dragute,desi au fost si dati cand nu mi-a placut cartea respectiva.

  2. Descrierea pare destul de interesanta si imi place deja de Lennie,datorita faptului ca ii plac cartile🙂 Am intalnit foarte multe personaje de genul acesta,adolescenti visatori,pasionati de lucruri clasice si de fiecare data,pe parcursul carii, viata lor lua o alta intorsatura foarte interesanta,fie ea fantastica sau nu.Cert e ca imi plac destul de mult genul acesta de carti si cred ca si aceasta carte merita o sansa!

  3. Pare o carte interesanta… dar dupa jumatate. Inceputul nu pot sa spun ca m-a impresionat din descriere..dar poate stilul de scris si personajele o sa-mi schimbe opinia. Insa pana atunci nu mi se pare ceva wow care sa ma faca sa ador carea. Cu toate astea poate fi o lectura placuta asa ca poate o sa-i dau o sansa.

    • La inceput, cand a si+a facut intrarea pe piata Editura Epica, am cumparat fiecare carte care a fost publicata de ei. Fac alegeri foarte bune. Pe parcurs, nu am mai cumparat tot ce apare pentru ca nu mai fac fata cu cititul si mi se adunaprea multe carti necitite. Totusi, am pus ochii pe cateva si poate o sa imi fac o comanda putin mai incolo. „Cerul e pretutindeni” suna bine si as vrea sa o citesc.

    • Ana, imi poti lasa numele tau de facebook daca ai. Sau imi poti da add la Alexandra Selene. As vrea sa te intreb cateva chestii.

Lasa un comentariu

