Concurs: Cititorii lunii Mai


Nu îmi vine să cred cât de repede trece timpul şi eu nu apuc sa fac nimic cum trebuie. Nu m-am încadrat deloc să anunţ mereu câştigătorii şi premiile lunare la începutul lunii. Să îmi fie ruşine!

În primul rând să anunţ persoanele care au fost active pe blog, luna trecută. Premiile pentru „Cititorii lunii” merg la clairekashnikov şi Ana M, în ordinea următoare   Turnul de Simon Toyne si Dragostea in spaniola de Benito Pérez Galdós, Armando Palacio Valdés, Leopoldo Alas „Clarín“.

Cititorii activi pe blog luna aceasta vor primi Avioane de hartie de Dawn O’Porter şi Vrajitoare la ananghie de Brittany Geragotelis, cărţi oferite de Diverta.

  • Pentru inscrierea la concursul “Cititorii Lunii”, Like pe facebook Diverta

10985030_930165223668453_8973111927271817610_n

Tags: # Concurs cu premii carti, # Premiu carti, # Concurs # dol.ro

13 responses to “Concurs: Cititorii lunii Mai

  1. Particip, de asemenea, și la concursul de luna aceasta. Tare atractive concursurile pe aici! Mulțumim!
    Like pe facebook la Diverta cu numele Angela Simo.

  2. Wow, mulțumesc frumos! Ce mă bucur!
    Îți trimit adresa în privat? Cartea va fi trimisă de tine, nu? (sau direct de la vreun sponsor al blogului?)

  3. Felicitari castigatoarelor si lectura placuta!Sper sa pot participa si luna aceasta la concurs,pentru oricare dintre carti,caci ambele sunt asa de tentante!Am dat like paginii Diverta pe facebook.

      • Sincer nu stiu exact cand a aparut melodia. Dar vreau sa iti zic ca, am scris titlul cartii ca sa ajung la editura deoarece aveam nevoie de poza si de link, si desigiur ca aparea melodia peste tot si cartea deloc. A trebuit sa intru prima data la editura si dupa sa caut cartea

      • Sincer,dupa ce am citit comentariile voastre am facut o anologie cu piesa si prima data cand am citit titlul cartii m-am gandit imediat la cartea lui John Green,”Orase de hartie”

Lasa un comentariu

