O noua librarie online


Iuppy.ro este un proiect adresat oamenilor pasionaţi de cultură, iubitorilor de carte şi muzică.

iuppy.ro este o librărie online ce și-a propus eliminarea barierelor percepute de clienți în legătură cu mediul online, oferind pe lângă disponibilitatea în stoc a produselor, livrare rapidă, asistentă prin e-mail, telefon și chat, siguranță și încredere prin protecția datelor clienților și a plăților realizate prin multiple metode disponibile.

În afară de cartea pe hârtie iuppy.ro propune cititorilor și o colecție de ebook în limba română.

Vă invit pe site-ul librăriei online Iuppy pentru a arunca o privire în portofoliul lor şi pe pagina lor de facebook pentru a fii mereu la curent cu noutăţile lor.

iuppy

2 responses to “O noua librarie online

  1. Le-am dat like deja pe facebook si imi place modul lor de prezentare,plus ca am gasit am gasit si niste carti pe placul meu!

Lasa un comentariu

