Grupul Editorial Corint la Bookfest 2015


Surprize editoriale, cărți în premieră și multe reduceri!

Editurile Corint, Leda și Corint Junior vă așteaptă în perioada 20-24 mai în Pavilionul C1 din complexul expozițional Romexpo. Bestselleruri care îți taie respirația, din colecţiile Corint Istorie, Fantasy Leda, 100% Iubire, Clasici ai Literaturii Universale sau cărți practice – toate pot fi achiziționate cu o reducere de minimum 25% sau la prețuri speciale de la 3 la 25 lei! În plus, vă sunt propuse o serie de evenimente: lansări, concursuri, momente pentru copii.

Noutăți la Bookfest 2015

Editura Corint:

  • Rusia explodează. Planul secret pentru resuscitarea KGB-ului de Iuri Felştinski şi Aleksandr Litvinenko
  • Califatul terorii de Loretta Napoleoni
  • Carol al II-lea al României. Regele trădat de Lilly Marcou
  • De pe Valea Motrului. Poveşti cu boieri, panduri şi mirese codane de Sarmiza Cretzianu
  • Moscova, 1941. Sfârşitul Blitzkrieg-ului de Rodric Braithwaite
  • Dezastrul de la Cernobîl. Mărturii ale supravieţuitorilor de Svetlana Aleksievici
  • Masacrul din Darfur. Singur împotriva răului
  • Contele de Monte-Cristo (vol. 1 & 2) de Alexandre Dumas
  • Amintiri din Casa morților de Dostoievski
  • O pagina de dragoste de Émile Zola
  • Ben-Hur. O poveste despre Hristos de Lew Wallace
  • Dama de pica si alte proze de Aleksandr Sergheevici Puşkin
  • Litera stacojie de Nathaniel Hawthorne
  • Millie Marotta ilustrează Tărâmul viselor. O aventură în culori cu animale și mii de flori – carte de colorat pentru adulți

1470138_10206527406200871_5768488519806913497_nEditura Leda:

  • O antologie DIVERGENT de Veronica Roth
  • Onix (cartea a doua din seria LUX) de Jennifer L. Armentrout
  • Anna în veşmânt de sânge (vol I din seria Anna în Veşmânt de Sânge) de Kendare Blake
  • Geometria iubirii de Jessica Levine

Corint Junior:

  • Roboții din familia mea de James Patterson
  • Seria Isteț de mic – Pregătirea preșcolarului
  • Atlas ilustrat pentru copii
  • Colecția Baby Looney Tunes

Culoare și stil la standul Grupului Editorial Corint

Editura Corint publică în premieră Tărîmul viselor, o aventură în culori cu animale și mii de flori, ilustrată de Millie Marotta. Coperta Taramul ViselorPurtat de valul unei noi tendințe –cea a cărților de colorat pentru adulți – volumul ilustrat de Millie se înalță deasupra celorlalte titluri de gen prin calitatea ilustrațiilor și spiritul galez ce răzbate de dincolo de linia fină, atenția pentru detalii și modul unic prin care autoarea redă forța brută a sălbăticiunilor folosind delicate forme florale.

Acum cărțile de colorat concepute special pentru adulți, ideale ca formă de terapie împotriva stresului, sunt pe primele locuri în clasamente de vânzări din toată lumea. Iar una dintre cele mai vândute cărți de gen (bestseller Amazon și Sunday Mail) este Tărâmul viselor.

Pe tot parcursul târgului, vizitatorii sunt invitați Pe aripile imaginației, în Tărâmul viselor, să dea culoare universului imaginat de Millie Marotta.

Istorie cu blazon

Cea mai nouă colecție a Editurii Corint, Istorie cu blazon, iniţiată şi coordonată de Filip-Lucian Iorga, va avea la Bookfest încă două volume! La cărțile pline de savoarea vremurilor de altădată, Iașii de odinioară de Rudolf Suțu și Lumea era toată a mea. Amintirile unei prințese de Ana-Maria Callimachi, se adaugă ultimele două apariții: De pe Valea Motrului. Poveşti cu boieri, panduri şi mirese codane de Sarmiza Cretzianu și Carol al II-lea al României. Regele trădat de Lilly Marcou.

Istoria cu blazon este istoria elitelor autentice. Este povestea unei lumi care a strălucit prin stil, inteligenţă, bun-gust şi subtilitatea conversaţiei de salon. Este istoria unor oameni care au fost binecuvântaţi nu numai cu avere şi ranguri, ci şi cu patriotism, spirit de sacrificiu şi simţul datoriei.

Studii istorice, jurnale, memorii, monografii, evocări, literatură „cu ştaif”, reeditări sau mărturii inedite ne vor ajuta să recuperăm istoria dramatică şi plină de farmec a vechilor elite româneşti sau de pe alte meleaguri.

Organizatorii au pregătit o surpriză: în fiecare zi a târgului, vizitatorii pot intra în atmosfera de epocă, la standul Grupului Editorial Corint, lăsându-se furaţi de lectură într-un fotoliu fermecat.

Isis Rusia explodeaza

EVENIMENTELE GRUPULUI EDITORIAL CORINT LA TÂRGUL DE CARTE BOOKFEST 2015

Zi Interval orar Tip eveniment Nume eveniment Invitaţi
22.05.2015 (vineri) 10.00 – 12.00 Eveniment/ Concurs Confruntarea finală

Lecturi de vacanţă din seria GENERALA

Elevi şi profesori ai şcolilor din Bucureşti şi Ilfov
23.05.2015 (sâmbătă) 13:00-14:00 Lansare în prezenţa autoarei Lansarea cărţii

EU,… JAPONEZĂ! Jurnal de călătorie la Tokyo de Marina Almăşan

Alex. ŞTEFĂNESCU, critic literar
Ion CRISTOIU, jurnalist
Mihai TATULICI, jurnalist
Mădălin VOICU, muzician
Cristian BRANCU, jurnalist
Gheorghe TURDA, cântăreț de muzică populară
23.05.2015 (sâmbătă) 18:00 – 19:00 Lansare Lansarea cărţii:

Rusia explodează. Planul secret pentru resuscitarea KGB-ului de Iuri Felştinski şi Aleksandr Litvinenko

Emil CONSTANTINESCU

Marius OPREA

Liviu TOFAN

24.05.2015 (duminică) 10:00 – 12:00 Eveniment/ Concurs

Lansarea cărţii:

Roboţii din familia mea de James Patterson

Centrul de Creaţie Tehnică pentru Tineret

Elevi şi profesori ai şcolilor din Bucureşti şi Ilfov

24.05.2015 (duminică) 14:00 – 15:00 Lansare

Lansarea cărţii:

ISIS. Califatul terorii de Loretta Napoleoni

Răzvan Mihai UNGUREANU, politician

Luca NICULESCU, jurnalist

Bedros HORASANGIAN, scriitor

24 responses to “Grupul Editorial Corint la Bookfest 2015

  1. Eu am reusit ieri sa merg la bookfest si m-am aprovizionat cu 10 carti minunate pe care abia astept sa le citesc!
    Voi cu ce v-ati mai umplut biblioteca?

      • Pai mi-am luat seria percy jackson si olimpienii de rick riordan, bestia de alex flinn, to kill a mockingbird de harper lee, four de veronica roth si primul volum din seria altfel de ingeri…
        Imi pare rau acum ca nu mi-au ajuns banii sa le cumpar si pe celelalte doua, dar asta e…

      • Bestia si eu mi-o doresc.
        Altfel de ingeri este buna cartea. Cel putin mie mi-a placut. Am citit cele trei volume publicate pana acum la Leda

  2. Mi-ar placea la nebunie sa ajung si eu la Bookfest dar nu cred ca o sa pot ajunge la Bucuresti.. Dar totusi poate reusesc sa o conving pe mama :))) Devastez p-acolo daca ajung :)))

    • Si mie mi-ar placea, dar eu fac 6-7 ore cu masina pana acolo. Urmaresc de la distanta. Ma bucur de reducerile pe care le fac librariile si editurile cu aceasta ocayie

      • Eu fac vreo 3 ore cu masina dar acum e si perioada banchetului si nu cred ca ma mai dupe mama :)))))) In schimb si eu ma bucur tot de reduceri :))macar cu atat sa ma aleg :))

      • Asa as merge si eu,dar la fel ca tine Alexa si eu fac in jur de 6-7 ore pana acolo plus ca mai e si scoala,asa ca nu am nici o sansa.Dar,macar ne bucuram de reduceri!🙂

      • Nu mi-am mai luat foarte multe dar macar am reusit totusi sa iau cate ceva. Am luat Experiment (abia astept sa termin trilogia ca o ador si dupaia il vreau si pe Four) :))), Tuturor baietilor p[e care i-am iubit, Mincinosii si Oceanul de la capatul aleii. Acum ma bate gandul sa iau si Jurnalele vampirilor ca la serial sunt deja la sezonul 5 si parca nu vreau sa ma despart de Damon. (cred ca am facut o mica greseala cand m-am uitat la serial caci de la inceput nu sufeream pe nimeni in afara de Damon sau mai bine spun nu voiam sa sufar pe nimeni in afara de el.) :)))))))

      • Ohh, Experiment.. Sincer as vrea foarte mult sa mai citesc cartea o data in romana. Am citit-o in engleza exact cand a fost publicata. Am cumparat-o de pe Amazon parca. dar, la timpul meu liber de tot rahatul, de abia reusesc sa citesc ce am primit sau cumparat in ultimul timp. Am 3 autoare care asteapta de 2 luni dupa mine sa fac recenzii. Nu reusesc, efectiv nu reusec. Si la lucru nu pot sa stau cu cartea in mana.

      • Sunt din Suceava Alexa,si Ana chiar vreau o parere la Tutuuror baietilor pe care i-am iubit si la Mincinosi. Coperta de la cea din urma mi se pare geniala.Trebuie neaparat sa mi le cumpar si eu.Cum ai reusit sa ajungi deja la sezonul 5,intr-un timp asa de scurt?Si eu sunt tot aici si am inceput toamna trecuta sa il vizionez.Abia astept a vina vacanta ca sa pot ajunge si eu la zi,caci timpul nu-mi permite.

      • Eu abia ce m-am apucat de Experiment si tot ce pot sa zic este ca ma uimeste mai mult cu fiecare pagina ce trece❤ Abia astept sa dau de sfarsit si sa vad cum se incheie totul (adica sfarsitul il stiu ca cineva nu a putut sa se abtina si mi-a zis :))) dar tot sunt curioasa cum se ajunge la finalul ala care nu ma incanta dar care mi se pare „potrivit” sa spunem)

      • Si eu staim sfarsitul inainte sa citesc cartea, dar nu m-a afectat cu nimic. Am savurat cartea cu fiecare pagina si mi-a placut finalul ei foarte mult. Autoarea a dat viata unei povesti frumoase. Este o lectura pe care trebuie sa o privesti in ansamblu si sa o intelegi.

      • Georgiana, fi sigura ca dupa ce citesc Mincinosii( si da, si mie imi place coperat…o ador❤ )si Tuturor baietilor pe care i-am uibit o sa dau de veste. In ceea ce priveste jurnalele (pe care le ador si mai mult :))❤ ), le-am inceput dupa vacanta de Paste si vad in fiecare seara cel put8in un episod sau cand sunt mai libera mai multe (in zilele bune am vazut si cate 5-6 episoade :))) Da, poate am luat-o putin pe aratura) :))))

      • Eu la The originals m-as uita dupa ce termin TVD dar parca stiu deja ca o sa-mi lipseasca Ian :)))) In orice caz lasand la o parte chestiile mele am auzit ca si The Originals e bun si cred ca o sa-mi placa (deja stiu ca o sa am o vara agitata) :)))

    • Ma bucur ca iti place TVD!Sper sa vina vacanta mai repede,ca sa am si eu timp de el.Si iti astept parerile cu privire la cartile pe care le-ai luat!🙂

      • La The Originale nu m-am uitat încă caci am auzit ca nu e asa de reusit.

      • Poate cu timpul il voi vedea si eu,dar mai intai sa termin The vampire diaries.

  3. Four❤ Mi-ar placea mult sa particip la Bookfest,dar sunt destul de departe de Bucuresti.Reducerile sunt atat de tentante,ca in fiecare an!Suna interesant Amintiri din Casa morților de Dostoievski,de la Corint,si daca ar fi dupa mine le-as lua pe toate de la Leda.
    Cu ocazia acestei postari mi-am adus si eu aminte ca am in biblioteca doua carti de psihologie primite de la un verisor pe care le-a luat de la Romexpo :))

    • De asemenea si Taramul viselor suna interesant.Nu am mai auzit pana acum de carti de colorat pentru adulti,desi cred ca si eu as avea mare nevoie de una,daca ajuta impotriva stresului.

Lasa un comentariu

