Recenzie: Moarta si inviata (Madison Avery, volumul 2), de Kim Harrison


Moarta-si-inviataTitlu: Moarta si inviata
Seria: Madison Aver
Volumul: 2
AutorKim Harrison  
Editura: Corint, Corint Junior
Disponibilă laCorintLibris, DivertaElefant,BookCity

Tags: Literatura universala, fictiune, fantasy, ingeri, recenzie, rezumat, carte, recomandare carte, recomandare carti, Adolescenti, Fictiune pentru adolescenti, Grupul Editorial Corint

Cartea Moarta și inviata este a doua carte din seria €œMadison Avery de Kim Harrison, publicată la Editura Corint. A fost prima serie pe care am citit-o de genul acesta și m-a surprins în mod plăcut.

Inițial, această serie nu a fost pe lista mea de cumpărături, sau pe lista de cărți pe care vreau să le citesc, dar având un preț mic, i-am dat o șansa primului volum. Norocul a venit când am primit cadou, la un concurs, al doilea volum. M-am bucurat foarte mult, deoarece am fost încântată de prima carte și pot spune că, a fost o decizie foarte bună să o achiziționez.

Moartă și înviată este o lectură ușoară, plăcută, interesantă, mult mai bună decât primul volum. Replicile amuzante ale autoarei sunt frecvent întâlnite, favorabile pentru a creea o bună dispoziție cititorului.

Recunosc că nu m-am atașat de personaje în mod deosebit,deși am fost bucuroasă că Grace,îngerașul cu rime amuzante, a apărut și în acest volum, chiar dacă nu la fel de des.

Am intrat destul de greu în atmosfera cărții,deoarece, în acest volum, autoarea pune accentual pe mai multe personaje, în prim plan fiind și Shoe și Ace. Madison este și ea undeva acolo, bucurându-se de adolescență, doar că este puțin constrânsă de anumite puncte importante.

Personajele secundare sunt dinamice, iar autoarea jonglează cu ele foarte ușor.
Mi-a plăcut mult și de Nakita, cea care acum este responsabilă de siguranța lui Madison.Mi-am închipuit-o ca fiind o fată,aproape perfectă,căci așa te face Madison să crezi,și chiar dacă în prima carte părea a fi un personaj negativ,aici nu mai este.

Madison rămâne un personaj simpatic cu stilul ei punk adoptat, cu părul ei cu vârfuri mov și blugi ei rupți. Este un personaj natural în lumea lui fictivă, ce reușește, prin charismă și prin personalitatea puternică, să trezească interesul cititorilor spre a o urmări în încercarea ei de a creea un echilibru între două tabere. La fiecare pas

Deși este o lectură care oferă acțiune, intrigă, un pic de suspans, întâmplări piperate cu surprize, au fost momente în care îmi doream mai multă acțiune.

Îmi plac cărțile care au câte un pic din toate, și am apreciat la această lectură că nu i-a lipsit umorul. Momente precum încercarea îngerilor întunecați de a se integra în școală, începând prin a chiuli din prima zi, îi oferă cititorului un pic de haz.

Este un concept fantastic, cu elemente fictive frumos conturate. Este o serie frumoasă pe care o recomand tuturor.
Eu aștept cu mare curiozitate continuarea, care sper să fie la fel de captivantă, sau dacă nu, mai bună.

Aceasta recenzie a fost scrisă de Georgiana

Moarta si inviata (Madison Avery, volumul 2), de Kim Harrison, a fost publicata la Editura Corint

Grupul Editorial Corint

Lasa un comentariu

