Lumina din intuneric, Umbrele trecutului


41014929-176-k415434Lumina din intuneric este o „carte” de pe site-ul Wattpad. Povestea a ajuns doar la primele 8 capitole, însă e destul de palpitantă. Evident, autoarea este amatoare şi sentimentele transmise nu au un impact atât de puternic asupra cititorilor, însă reuşeşte să mă surprindă plăcut cu fiecare capitol, cu toate că eu am crezut că va fi previzibilă desfăşurarea acțiunii. Am de mult timp cont pe acest site şi majoritatea cărților aveau în prim-plan o fată relativ cuminte care întâlneşte un tip rău (de origine supranaturală sau nu) şi întâlneam la fiecare dintre ele clişeicele momente de genul tipului rău care nu e atât de rău spunând: „-Ia geaca mea că e frig.” sau lucruri de genul acesta. Ei bine, aici e mult mai diferit. Da, sunt o fată cumințică şi un tip rău şi aici. Dar intrigile sunt de cu totul alt tip şi te mențin concentrat pe lectură.

Catalina are un tată care face nişte afaceri necurate şi pe care îl acuză de moartea mamei ei. Iar Jorge este şi el în lumea afacerilor „murdare” ale tatălui şi este un fel de inamic al acestuia. Acţiunea începe într-un ritm alert atunci când Jorge o răpeşte pe Catalina ca să aibă un avantaj.

Se face o schimbare de perspectivă între Catalina şi Jorge care ne permite să vedem cum a văzut fiecare anumite întâmplări. De aici, acţiunea se intensifică, intriga devine captivantă, suficient încât să trezească interes faţă de personaje si povestea lor.

Faptele şi replicile personajelor sunt puțin cam dramatice pentru gustul meu, dar povestea îmi place destul de mult încât să o continui de urmărit până se termină.  Un alt lucru pe care l-am apreciat au fost numele de origine mexicana, eu fiind familiarizata cu acest gen de lucruri.

Rating-ul pe care îl acord până acum ar fi: ★★★☆☆.

Dacă doriţi să citiţi această carte, o găsiţi publicată AICI.

Tags: Romance, Dragoste, Famili, Inocenta, Intrigi, Iubire Mister, Razboi, Razbunare Seductie

16 responses to “Lumina din intuneric, Umbrele trecutului

  1. N-am citit nicio carte de pe wattpad până acum, dar cine știe… Poate o să citesc cândva. Mulțumim pentru prezentare!

    • Cred ca nu va ia mult timp sa cititi. Sunt doar cateva capitole. Parca am retinut un numar de 20 de pagini, sper ca nu ma insel

      • Hey!!! SALUT! Ce s-a intamplat cu cartea??? Nu o mai găsesc pe watt….știu doar ca nu am apucat sa scriu un comentariu după ce am citit ultimul capitol,am dat doar like..și după câteva zile. Când am avut timp am vrut sa îți scriu….și nu am mai găsit-o..:((((

      • Ce păcat…era cartea mea preferată, avea foarte mulți cititori și era foarte plăcută. Îmi pare rău din suflet că a fost ștearsă….mi-ar place sa mai fi putut povestii cu ea, este o scriitoare forte bună.

  2. Apropo de numele de origine mexicană,obisnuiam sa ma uit acum cativa ani cu mama la telenovele spaniole si sunt sigur ca fata de pe coperta este Eiza Gonzalez

      • Eiza Gonzalez stiu ca era o actrita care imi plăcea mult si de aceea am recunoscut-o,pe celalalt in schimb nu-l recunosc

    • Intr-adevar, Eiza Gonzales este. Iar el este Miguel Angel Silvestre. A jucat in „Sin tetas no hay paraiso”🙂

      • Nu am vazut nimic legat de el si de aceea nu-l cunosteam,pe cand,pe Eiza am urmarit-o acum cativa ani in „Amores verdaderos”🙂

  3. Hey, Multumesc frumos pentru recenzie si pentru cuvinte. Nu pot sa spun decat ca ma incurajeaza sa continui. Apreciez si promit ca ma voi stradui cat mai mult pentru ca povestea sa decurga si sa evolueze intr-un mod frumos.

Lasa un comentariu

