Sexy … UGLY LOVE


Dacă nu v-aţi convins că UGLY LOVE de Colleen Hoover, este o carte care nu ar trebui să lipsească din biblioteca voastră, poate primul teaser al filmul vă va convinge.

Cartea este pe lista de viitoare publicări ale Editurii Epica

tumblr_nospbtZ7is1tte81bo2_540tumblr_nospbtZ7is1tte81bo1_540

22 responses to “Sexy … UGLY LOVE

  1. Hmm, not really my type of book. Dar ca o lectură lejeră așa, într-o zi de vară, ar merge.

    • Eu tot astept sa am timp sa o citesc.
      SUnt foarte agitata acum ca saptamana viitoare am dizertatia si inca un examen pentru incheierea unui an de studiu individual de specializare pentru servici. Ambele nu puteau pica mai prost, si in aceeasi saptamana. Dara daca o sa apara pana imi fac eu timp la Epica, o sa o cumpar sa o citesc in romana.

    • Eu mi-am cumparat-o acum mai mult timp de pe Amazon si nu am avut timp sa o citesc Ar fi culmea sa apara la Editura Epica inainte sa apuc eu sa o citesc.

  2. Nu am citit-o, dar sunt convinsa ca e buna. Pana acum nu m-a dezamagit nici o carte scrisa de Colleen Hoover.🙂

  3. Eu nu am citit cartea.Cartea asta cred ca o sa apara la editura Epica daca nu ma insel.
    Trailer-ul ma duce cu gandul la Fifty shades of Grey.

    • Nu este. Nici eu nu am citit inca, am vrut sa o incep saptamana aceasta dar, in putinul timp liber care il am, adica seara de la 22 la 23, incerc sa lucrez la dizertatie ca saptamana viitoare trebuie sa imi sustin proiectul si eu m-am apucat de el saptamana aceasta.

      • Ma bucur sa aud asta!Poate ca o voi citi si eu dar mai întâi am in plan cartea Fara speranță de aceeasi autoare!

    • Georgiana, din cate am auzit de la cei care au citit-o, cartea nu se aseamana in niciun caz cu Fifty shades, chiar daca teaserul te duce cu gandul la asta.

Lasa un comentariu

