Cititorii Lunii Iunie


Ma trezec si eu in mijlocul lunii ca anunt premiile la concursul nostru lunar. Imi cer scuze, dar sunt foarte stresata cu dizertatia, exemenele, serviciul, s.a.m.d.
Vreau in primul rand, sa ii anunt, pe cei care astepta colete de la noi, ca maine voi trimite toate cartile.

Activitatea pe blog, din partea cititorilor, a fost foarte scazuta luna trecuta, persoana cea mai activa fiind Georgiana. Ea va primi premiul pentru „Cititorii lunii”. Te rugam sa iti alegi una dintre cele doua carti oferite si sa ne comunici pe mail cartea dorita.

Pentru inscrierea la concursul “Cititorii Lunii”, Like pe facebook Editura Leda, Editura Corint si Corint JuniorTot ce trebuie sa mai faceti, pentru a primi una dintre aceste carti, este sa fiti activ pe blog pana la finalul lunii

Se vor adauga premii, in cazul in care vom avea mai multi cititori activi.

Luna aceasta, premiile sunt Anna in vesmant de sange de Kendare Blake  si Robotii din familia mea de  James Patterson .

Concurs Iunie

Multumim Editurii Leda si Grupului Editorial Corint pentru aceaste premii.

Editura Leda Grupul Editorial Corint

27 responses to “Cititorii Lunii Iunie

  1. Bună!
    Mulțumesc încă o dată pentru premiul de luna trecută, abia aștept să ajungă coletul! Particip și luna aceasta cu mult drag. Mi-aș dori „Anna în veșmânt de sânge”.
    Uhm, ai pus și coletul pentru mine tot vineri? Nu de alta dar încă n-am primit avizul și ar trebui să mă duc până la poștă să verific că poate a ajuns totuși. Mulțumesc!

      • Alexa,ma întrebam daca ai pus si coletul meu la posta,caci maine chiar am niste treaba pana in centru si ma întrebam daca sa trec si pe acolo…

      • L-am pus. Dar nu cred ca iti ajunge maine
        Ieri am ajuns la posta cu o parte de colete si acum 2 zile cu alte colete.

      • In primul rand ma bucur ca in sfarsit am ajuns sa pun si eu coletele. Si dupa, ma bucur ca a ajuns la tine. Nu stiam ca stai asa aproape de mine. Sper ca nu te incurc, ca am avut multe colete restante. Stai in SImeria, nu?

      • Da, în Simeria stau. Cred că ești prima persoană în rândul bloggărilor care stă la o distanță așa mică de mine. :))
        Nu e problemă, și mie mi se întâmplă să întârzi cu coletele, deci e okay, înțeleg. Important e că a ajuns.

      • Eu nu prea mai fac fata cu toate, si de accea ma organizez asa greu, sa fac ce trebuie pentru blog. De aceea vreau sa alcatuiesc o echipa micuta si frumoasa pentru acest blog, dar greu gasesc pe cineva dornic sa priveasca blogul ca fiind al lui.

      • Si al meu a ajuns!Azi l-am luat de la posta si abia astept sa citesc cartea!Mersi inca odata! 😊

      • Cu siguranta!Momentan citesc Enigma Otiliei,si cred ca va dura ceva timp pana o voi termina,iar dupa cu siguranta ma apuc de Avioane de hartie.Imi place mult coperta si sunt sigura ca imi va plăcea si cartea,mai ales datorită faptului ca personajele sunt de aceeasi vârsta cu mine!🙂

  2. Felicitari, Georgiana!! Lectura placuta iti doresc!!🙂
    Particip pentru una din cartile care vor ramane dupa ce castigatoarea isi va allege premiul. Multumim si bafta cu examenele, serviciul si ce mai ai de facut!!😀

    • Castigatoarea trebuie sa isi aleaga uul din premiile de luna trecuta, pentru ca doar ea a fost activa toata luna pe blog. Al doilea premiu ramana fara castigaor. Va fi dat la alt concurs, cel mai probabil. Premiile de luna aceasta sunt „Robotii din familia mea” si „Anna in vesmant de sange”. Daca vor fi mai mult de doua persoane active pe blog se vor adauga si alte premii.

Lasa un comentariu

