Lansare de carte si noi achiziții


De multă vreme nu am mai postat ce cărți am mai achizionat, cei drept pentru mine au fost mai puține pentru că am dorit să ajung la zi cu cele pe care le aveam în bibliotecă. Nu s-a întâmplat însă așa cum am vrut, am fost foarte ocupată și nu am mai reușit să citesc așa cum aș fi dorit, am reușit să nu cumpăr cărți, dar în schimb am împrumutat… pot spune că am căzut din lac în puț.

Sunt încurabilă, pentru că mereu în lista mea de must have se adună cărți superbe căror abia aștept să le fac loc în bibliotecă și în suflețelul meu. Așa că miercuri trecută am primit coletul cu trei cărți pe care pusesem ochii de ceva vreme si pe care eram nerăbdătoare să le citesc. Am cedat tentației mai ales că a fost după ce primisem salariul și m-am vazut cu prea mulți bani în buzunar.

20150628_111056Cărțile sunt scrise de două autoare românce pe care eu le urmăresc de ceva vreme. Oana și Maria Heller (pseudonime literare), au pus bazele unui proiect interesant și foarte complex mai ales pentru piața de carte din Romania, si anume Convergent, așa că le urez mult succes și baftă să ducă la capăt întreg proiectul.

Până în prezent au reușit să publice două romane: ”La început a fost minciuna” de Oana Heller și ”Fața în palme” de Maria Heller, precum și o bandă desenată, ”Interval de încredere” care însoțește cartea „Fața în palme”, ca o alternativă a poveștii. Trebuie să vă spun de pe acum, că ceea ce mi-a cel mai mult a fost dedicarea și implicarea directă a autoarelor în cel mai mic detaliu al cărților.

Am o veste bună, pentru cei care locuiesc în Cluj și sunt fani ai autoarelor, pot participa la lansarea cărții” Fața în palme” și a benzii desenate ”Interval de încredere”, care va avea loc în data de 3 iulie, orale 18 la ceainăria Sakura.

Mai multe despre lansare găsiti aici: link.

Sper că nu v-am plictitsit cu postul lung și mixt, dar chiar nu avem cum să separ informațiile pentru a face posturi de sine stătătoare.

7 responses to “Lansare de carte si noi achiziții

  1. Nu sunt din Cluj, dar mă gândesc să fac săptămâna asta o „plimbare” (cu trenul) până acum. Ar fi interesant să particip la lansare, dar ceea ce mă descurajează puțin ar fi prețul cărților, fiindcă dacă aș merge clar n-ar putea pleca fără să le cumpăr..

    • Daca ai reusi sa ajungi ai fi una dintre persoanele norocoase care vor participa, eu din pacate sunt din alt oras:(. Preturile par la prima vedere cam maricele, dar merita, am dat tot atati bani pe carti care nu m-au multumit. Am citit cateva pagini din La inceput a fost minciuna si am fost multumita, stiam ca autoarea scrie bine, si nu am fost deloc dezamagita.

      • Problema la mine ar mai fi și că am cumpărat o grămadă de cărți în ultima perioadă. :))
        Eh, o să văd eu până vineri. Dar cărțile nu au legătură între ele, nu? „Fata in plame” si „La început a fost o minciună”

  2. Deci cărțile par atât de interesante…păcat ca nu stau in Cluj,caci as participa cu siguranta la eveniment,dar asta nu ma impiedica sa nu le cumpăr in viitorul apropiat!🙂

Lasa un comentariu

