Opal (LUX, #3), de JENNIFER L. ARMENTROUT, in pregatire la Leda


Nici nu a trecut o zi de cand am publicat recenzia volumul 2, Onix (https://goo.gl/gPN6HO), si am surpriza de a descoperi ca, Opal, volumul 3 din seria Lux de JENNIFER L. ARMENTROUT, este in pregatire la Editura Leda.

Va fi disponibila din 17.07.2015

Opal_Lux_micDescriere carte

NEW YORK TIMES BESTSELLER

Daemon Black este unic.

Când s-a hotărât să-şi dovedească sentimentele pentru mine, a făcut-o într-un mod foarte serios. N-o să mă mai îndoiesc niciodată de el, iar acum, că am trecut de momentele dificile, ei bine… e multă combustie spontană între noi!

Dar nici măcar el nu poate să-şi protejeze familia de pericolul de a încerca eliberarea celor dragi.

După tot ce s-a întâmplat, eu nu mai sunt aceeaşi Katy. Sunt cu totul alta… Şi nu prea ştiu ce o să însemne asta până la urmă. Când fiecare pas pe care îl facem pentru a descoperi adevărul ne aduce mai aproape de organizaţia secretă responsabilă pentru torturarea şi testarea hibrizilor, îmi dau seama cât de uriaşe sunt capacităţile mele. Amintirea celor morţi încă mai dăinuie, ajutorul vine din cel mai improbabil loc, iar prietenii vor deveni cei mai nemiloşi duşmani – dar noi nu vom da înapoi. Chiar dacă rezultatul ne va spulbera pentru totdeauna lumea.

Împreună suntem mai puternici…. şi ei ştiu asta.

17 responses to “Opal (LUX, #3), de JENNIFER L. ARMENTROUT, in pregatire la Leda

    • Inca nu s-a anuntat nimic. Doar ce au publicat volumul 3. Probabil va mai dura ceva timp pana la urmatorul volum. Judecand dupa anii precedentii, lunile de iarna nici nu aduc prea multe carti publicate.

  1. Am terminat de citit aceasta serie. Este chiar geniala. Finalul este foarte captivant si te tine cu sufletul la gura. Sper ca editura Leda sa publice si urmatoarele doua volume, sa putem afla finalul acestei povesti de dragoste.

    • Eu sper ca il va publica destul de repede, a fost o serie dorita si cred ca s-a cumparat un tiraj mare de exemplare, pentru ca altfel nu imi explic cum de s-au miscat asa repede cu publicarea celor 3 volume. Eu acum citesc Shadows, un fel de volum 0.

  2. Nu-mi vine să cred că Leda publică aşa de repede volumele din seria asta. Sigur înseamnă că o să continue seria, ceea ce nu poate decât să-i bucure pe fanii seriei. Eu aş vrea să mă apuc de primul volum, dar am reticenţe privind subiectul şi faptul că e YA (având în vedere că nu citesc acest gen, decât foarte rar).

    • Sunt interesante cartile YA. Eu m-am adaptat rapid genului si am strans in decurs de un an foarte multe carti in biblioteca.
      Ce gen citesti mai des? Ce carti iti plac?

Lasa un comentariu

