CONCURS: CITITORII LUNII IULIE


Încep repede dimineaţa cu anunţul cititorilor din luna Iunie şi cu premiile de luna aceasta.

Cititoarea cu cea mai mare activitate pe blog este Georgiana, dar pentru ca ea a câştigat şi luna trecuta, o să dau şansă următoarelor fete cu activitate mare, Bookysme  şi claire kashnikov. Dar, apreciez că Georgiana e zilnic pe blog şi o să îi trimit o carte surpriză. 

Luând în considerare comentariile fetelor de luna trecuta, Bookysme işi dorea Robotii din familia mea, iar Claire, Anna in vesmant de sange şi aşa vor şi primi.

Luna aceasta, vă aştept pe caţi mai mulţi pe blog, cu mai multă activitate, din partea noastră. 

Luna aceasta avem un premiu şi anume Onix de JENNIFER L. ARMENTROUT (recenzia aici – https://goo.gl/gPN6HO ). Dacă o să fiţi mai mulţi cititori, mai adaugam cărţi pe parcurs.

Onix de Jennifer L. Armentrout

Onix de Jennifer L. Armentrout

Pentru inscrierea la concursul “Cititorii Lunii”, Like pe facebook Editura Leda, Editura Corint si Corint JuniorTot ce trebuie sa mai faceti, pentru a primi una dintre aceste carti, este sa fiti activ pe blog pana la finalul lunii. 

Multumim Editurii Leda si Grupului Editorial Corint pentru aceast premiu.

Editura Leda Grupul Editorial Corint

16 responses to “CONCURS: CITITORII LUNII IULIE

  1. Mulțumeeesc mult!! Chiar îmi doream așa mult „Anna în veșmânt de sânge”! Abia aștept să o citesc!

  2. Multumesc mult!Chiar apreciez asta si da,adevarul e ca imi place mult acest blog si fiindcă m-am acomodat cu tema si postarile de pe el am continuat sa raman in fiecare luna!🙂
    Multumesc mult Alexa pentru cartea surpriză si chiar m-ai facut foarte curioasă! :*

    • Este o surpriza asa mare, incat nici eu nu o cunosc.
      Inca nu m-am gandit ce carte. Trebuie sa ajung acasa sa vad ce mai am, ca se tot imputineaza😛

Lasa un comentariu

