Noutati Saptamanale la Corint


Încep ziua cu noutăţile săptămânale de la Editura Corint, Corint Junior şi Editura Leda, Opal de Jennifer L. Armentrout, Girlology de Dr. Melisa Holmes , Dr. Trish Hutchinson şi Rudolf de Habsburg. Mayerling sau sfârşitul unui imperiu de Christine Mondon

ban1_2-8-7-15 ban2_1-8-7-15ban3-8-7-15

3 responses to “Noutati Saptamanale la Corint

  1. Ma bucur ca au ales sa pastreze coperta aceasta pentru Opal!Dupa parerea mea,arata mai bine decat cealalta si face cartea atât de tentantă,încât iti doresti sa o cumperi,chiar daca nu ai restul seriei🙂
    M-ar atrage si a doua carte si imi aduce aminte de Girl Online,la care am citit câteva descrieri.

    • Si eu m-am bucurat cand am vazut ca pastreaza coperta. Imi place mai mult decat prima aleasa de Editura. Desi, cu oricarecoperta, m-as bucura, probabil la fel, de carte.

      • Da,asa e!Continutul contează!
        As vrea sa-ti multumesc pentru Roboții din familia mea.Azi am luat-o de la posta!Sincer,cred ca e prima data cand primesc o carte si fratele meu mai mic e uimit de ea!L-au încântat mult ilustrațiile,si pe mine la fel,dar el s-a apucat deja sa o citească,înaintea mea,iar asta nu vad in fiecare zi :))

Lasa un comentariu

