CONCURS: Castiga 100 de carti


concurs universTu îți dorești gratuit biblioteca Univers? Ți-ar plăcea să ai ce să citești doi ani de acum înainte, în ritmul de o carte pe săptămână? Intră acum în concursul organizat de Editura Univers, în parteneriat cu platforma Streamland, timp de șapte zile (21 iulie – 28 iulie). Câștigătorul va primi raftul Univers, o colecție de 100 de cărți în format tipărit. Ai de făcut doar 3 pași simpli:

1. Fă clic aici și poți să afli mai mult despre antologia care îți oferă participarea la concurs: Despre dragoste și alte întâmplări și să citești câteva zeci de pagini. Dacă îți dorești cartea, fă-ți cont de cititor pe platforma Streamland (dacă nu ai deja cont)
2. Descarcă, la prețul special al promoției din săptămâna aceasta (5,99 lei), volumul de 500 de pagini, în care vei descoperi povești despre dragoste și scrisori ale marilor scriitori ai literaturii universale: Henry James, Edgar Allan Poe, Mark Twain, Edith Wharton și mulți alții.
3. Like pagina de Facebook a platformei Streamland, mergi sub anunțul concursului și răspunde într-un comentariu format dintr-o singură frază la întrebarea: Ce este pentru tine dragostea? În aceeași postare, scrie-ne autorul și titlul cărții tale favorite, cea pe care, dintre toate cărțile, ai lua-o cu tine pe o insulă pustie. Cititorul care va posta comentariul cu cele mai multe like-uri în decurs de o săptămână va primi cadou cele 100 de cărți de la Univers. Va fi pasionant să urmăriți câte like-uri ați primit în fiecare zi!

Câștigătorul va fi anunțat prin intermediul paginii de Facebook, apoi va fi contactat prin e-mail.

Dacă e-mailul cu care v-ați făcut cont de cititor pentru a descărca antologia Despre dragoste și alte întâmplări este diferit de e-mailul cu care v-ați făcut pagina de Facebook, este important să anunțați acest lucru Editura Univers.

10 responses to “CONCURS: Castiga 100 de carti

  1. Doamne, cel mai minunat concurs pe care l-am văzut vreodată!!! Îți mulțumesc pentru că ai postat asta! Cred că îmi încerc și eu norocul, ador cărțile de la Univers!

      • Si eu s-ar putea sa imi incerc norocul,desi nu sunt prea sigura,dat fiind faptul ca pana acum nu am castigat nici un concurs de genul acesta,cu cel mai mare numar de like-uri sau extragrea castigatorului prin random,desi am participat la destul de multe.Tu?

      • Cu random da, destul de multe, de fapt. :)) Și mie mi-e cam teamă cu adunatul like-urilor, dar trebuie să încerc, eh.

      • Mda..bafta atunci!Cu random mai observăm pe unele site-uri ca erau alesi,de obicei,cei cu literele de la începutul alfabetului,dar nu întotdeauna,desigur!🙂
        Ai mai citit ceva de la Univers?

      • Mulțumesc! Da, am mai citit „Apartamentul”, „Pana de dinozaur” și cam jumătate din „Era să fiu eu” de Ali Smith, nu mai știu exact de ce am abandonat-o, parcă mă împotmolisem la un capitol și-apoi am uitat de ea, am început altele. Iar acum citesc „Seara cântărețelor” tot de la ei și apoi am în plan să mă apuc de „Blestem curgerea timpului” și Cartea de gramatică interioară”.

Lasa un comentariu

