Recenzie: Serenada pentru Tara de Jessica O’Connor


rd-1-serenada-pentru-taraTitlu: Serenada pentru Tara
Autor:  Jessica O’Connor
Editura: National
Colectia: Carti politiste si de dragoste
Disponibilă la: NationalLibris

Romanul „Serenadă pentru Tara” de Jessica O’Connor face parte dintr-o colecţie de cărți de dragoste apărută la Editura Naţional. Acest tip de romane este unul cu care nu sunt foarte familiarizată şi în privința căruia eram cam sceptică, însă toate cele 118 pagini din „Seranadă pentru Tara” au fost foarte uşor de parcurs şi înțeles.

Acțiunea începe brusc şi o are în prim-plan pe Tara Grant şi luptele ei cu greutățile vieții. Aceasta se îndrăgosteşte de la şaisprezece ani de un băiat pe nume Michael. Din păcate, Tara comite cu Michael una dintre greşelile destul de întâlnite la adolescente în ziua de astăzi şi rămâne însărcinată cu tânărul băiat. Astfel, urmărim viața Tarei în decurs de câțiva ani şi trăim cu aceasta aventura regăsirii de sine, dar şi sacrificiile şi pierderile cu care se întâlneşte protagonista.

Cartea are un număr foarte redus de pagini şi a fost incredibil de uşor de citit. De asemenea, această calitate este sporită de scrisul mare şi clar, dar şi de formatul special al volumului.

Aceste cărți de dragoste de la editura Național sunt potrivite, în mod special, celor cărora nu le place să citească romane lungi cu descrieri foarte detaliate şi celor care au nevoie de o lectură potrivită verii: simplă şi răcoritoare. Tara fiind un personaj demn de luat drept exemplu, ne este foarte uşor să ne punem în locul ei. Cartea Jessicăi O’Connor ne dă câteva lecții de viață foarte folositoare, folosindu-se de o problemă actuală şi punând-o pe un fundal plăcut cititorului.

Nu mi-au fost până acum cunoscute cărţile Editurii National dar, această colecţie de romane de dragoste, din care am citit această primă carte, mi-a stârnit interesul şi curiozitatea. Cu dorinţa de a citi mai multe din cărţile Editurii, vreau în primul rând să mulţumesc  pentru oportunitatea de a mă delecta cu această carte.

Editura National

5 responses to “Recenzie: Serenada pentru Tara de Jessica O’Connor

  1. Cartea pare intr-adevar foarte calitativa, iar recenzia o prezinta intr-o maniera interesanta. Imi plac cartile de la Libris, dar nu cred ca am citit ceva de la editura National. Poate ca ar fi cazul sa incep!🙂

  2. Pare interesant!Nu am mai citit pana acum nici o carte de la National,si sincer nici nu am mai auzit de aceasta editura,desi,din ce reiese cărțile sunt potrivite pentru o zi e vara!Se pot comanda de pe internet?

    • Da. Am lasat link-uri de comanda in recenzie. De la editura si de la Libris. Sunt foarte simpatice cartile. Micute, se citesc repede.

      • Ma bucur!Nu văzusem link-ul la inceput!
        Intr-adevar,pare o lectura perfecta pentru o zi de vara,mai ales daca se citesc repede!🙂

    • Da, Georgiana, se pot comanda online. Sunt în jur de 15 lei şi, cel puțin cartea pe care am primit-o eu, e de o calitate foarte bună.
      Mulțumesc că ai trecut pe aici!😀

Lasa un comentariu

