Lauren Kate a publicat un nou volum in Seria Damnare


Azi am fost foarte surprinsa sa aflu ca Lauren Kate a continuat seria Damnare cu un nou volum, „Unforgiven”. Acesta a ajuns rapid in centrul atentiei pe Goodreads, prin doar cateva cuvinte si anume, „Every story has a dark side”, dar si prin faptul ca personajul „Cam” este infatisat pe coperta.

Am citit toate volumele din aceasta serie si mi-au placut foarte mult. Volumul patru, „Rapture” l-am citit cu o sete de lectura impresionanta. Totusi, dupa ce am citit si volumul stand-alone, „Fallen in love”, am ramas cu multe intrebari legate de Cam, la care imi parea foarte rau ca nu am gasit raspunsuri. Acum ca am citit descrierea cartii „Unforgiven”, nu pot sa spun decat ca „I’m so fucking excited”.

La un moment dat si, daca nu ma insel, in volumul „Rapture”, se mentioneaza cate ceva despre viata lui Cam, despre o fata pe care a iubit-o mult, iar pierderea ei i-a adus multa nefericire. Problema mea era, ca totul a ramas in aer. A fost ca o explozie de informatie, fara amortizare. Acum, sunt foarte fericita sa alflu ca toate intrebarile mele isi vor gasi raspunsuri in acest volum.

Recenziile mele: Damnare; Ratacire;  Pasiune; Rapture;  

Publicarea cartii „Unforgiven” este asteptata in 10 Noiembrie 2015.

>PRECOMANDA AICI<

24909485

 

One response to “Lauren Kate a publicat un nou volum in Seria Damnare

Lasa un comentariu

