Concurs, Carti pentru o Duminica frumoasa


Bea-ţi cafeaua alaturi de noi, pentru că noi iţi facem ziua mai frumoasă.

Împreună cu Editura Leda v-am pregătit un concurs, la care puteţi câştiga acest minunat pachet de cărţi format din Eve III, de Anna Carey, și Cascada șoaptelor, de Elizabeth Langston. Daca sunteţi pasionaţi de romanţă, mister si fantasy cu siguraţă o sa va placa aceste volume.

Despre seria Eve cred ca aţi auzit deja, iar Cascada şoaptelor face parte din colecţia 100% iubire (mai multe cărţi din colecţie le găseşti AICI).

Tot ce trebuie sa faceti pentru a caştiga acest pachet de cărţi este să distribuiţi concursul şi să lăsaţi un comentariu în care să răspundeţi la următoarele întrebari:

  1. Câte volume are Seria Eve?
  2. Ce alte titluri, din Colecţia 100% iubire, cunoaşteţi?

IMG_20151025_093449

Durata concursului 25.10 – 30.10

Multumesc Editurii Leda si Grupului Editorial Corint pentru aceaste carţi.

 

68 responses to “Concurs, Carti pentru o Duminica frumoasa

  1. Seria are trei carti. Am citit-o pentru prima data acum patru sau cinci ani si tin minte ca m-am jelit atat de mult pentru ca nimeni nu stia cand o sa apara traducerea volumul trei. :3 Chiar daca pot sa citesc si in engleza, pentru mine, cea de atunci, n-a avut acelasi farmec ca in romana.
    Imbratisari la paris, Amor la Paris. :3
    Multumim pentru concurs!

    • Si eu am inceput sa citesc foarte mult in engleza, dar mai mult ma bucur de cartile in romana.
      Si multe care le citesc in engleza pe kindle mi le cumpar cand apar in Romania pentru a le pastra in biblioteca.

      • Eu sunt inca sub casa parintilor si sunt oripilati cand vad cati bani pot da uneori pe carti, asa ca ma abtin, iar cartile pe care le-am citit deja in engleza si dupa au fost traduse nu mai sunt o prioritate.😦 Am incercat sa citesc volumul trei din Eve in engleza, dar n-am putut. Chiar n-a avut acelasi farmec si nu ma puteam concentra. Dupa 30 de pagini am zis ca astept traducerea.

  2. Seria are 3 volume
    Mai stiu Cascada Soaptelor de Elizabeth Langston si Îmbrăţişări la Paris de Juliette Sobanet .

  3. Seria are 3 volume
    Cascada Soaptelor de Elizabeth Langston, Îmbrăţişări la Paris de Juliette Sobanet si Amor la Paris de Juliette Sobanet.

Lasa un comentariu

