Recenzie:Razvratirea, Eve, vol.3 de Anna Carey


Eve, vol 3 de Anna Carrey

Eve, vol 3 de Anna Carrey

Titlu: Razvratirea
Titlu original: Rise
Autor: Anna Carey
Seria: Eve
Volumul: 3
Editura: Leda
Disponibilă la: Leda, Libris, Elefant

 

Am impresia că am aşteptat acest volum o veşnicie, am citit primele două volume imedat ce au aparut si eram doritoare sa citesc continuarea.
“A meritat așteptarea?”, s-ar întreba unii.  În general da, însă aş fii preferat să se desfăşoare actiunea altfel. Am avut impresia că au lipsit elementele care să mă sensibilizeze, să mă emoţioneze.

Trecând peste simțămintele mele, povestea a fost interesantă. Eve a continuat să facă greșeli, dar s-a mai maturizat. Oamenii continuă să facă sacrificii, ca ea să supraviețuiască însă, în acest volum ajunge şi ea să sacrifice lucruri pentru a le fi bine celorlalți.

În timp ce primele două volume ale acestei serii, au fost scăldate într-o lumină romantică, volumul trei renunţă la acest aspect. Pot spune ca e putin dezamagitor, dar nu devine neapărat un punct minus al carţii, deoarece acest volum se concentreaza mai mult pe acţiune.

Eve, are, în acest volum, o sarcina mai dificilă decât până acum, motiv pentru care îşi schimbă percepţia asupra lucrurilor din jur, făcând-o să ia deciziile tranşant fără să se mai eschiveze.

Poate că “Razvrătirea” nu este concluzia pe care toţi o aşteptau, dar eu am reuşit să absorb fiecare informaţie, fiecare întâmplare, şi văd această trilogie în ansablu, ca un tot unitar frumos.  Am văzut şi multe păreri negative, dar cred că cititorii nu a reuşit să iasă din tiparul romanelor cu care s-au obisnuit, si si-au format nişte aşteptări pe care le aplică in continuare, fără a accepta un concept nou.

În această trilogie, autoarea se angajează să contureze o poveste cât mai apropiată de realitate, fără ideal, fără rezolvări miraculoase, în care acţiunea este tranşanta şi se pune accentul pe sacrificiu, în care nimic nu este calculat şi totul este supus simţămintelor de viitor.

Eve şi Caleb sunt două personaje minunate şi m-am bucurat de tot timpul pe care l-au acordat cititorilor, de-a lungul celor trei volume.

Am auzit zvonuri despre publicarea unui Epilog, despre care, încă, nu am reuşit să mă documentez mai mult, dar se aude ca ar fi un “Must Read” pentru cei care au îndrăgit aceste cărţi. Momentan, nu pot spune decat că, sunt încântată cu privire la aceasta idee si că voi fi cu siguranţă curioasă să citesc ce mai are de spus autoarea Anna Carey.

Mie mi-au plăcut la acest volum micile surprize care apar şi reuşesc să te facă să speri că într-un final totul se va linişti, lumea va fi mai sigură, nevoia de a te apăra, ascunde, fugii va fi mai mică, sau totul va fi mai stabil şi echilibrat.
Astfel, recomand cartea celor care sunt dispuși să privească povestea ca un tot unitar si să vadă că, orice poveste, are şi o lume ascunsă care trebuie descoperită.

Multumesc Editurii Leda si Grupului Editorial Corint pentru aceasta carte.

>>>Ai văzut TOP 100 de cărţi ale anului 2015?<<<

2 răspunsuri la „Recenzie:Razvratirea, Eve, vol.3 de Anna Carey

Lasa un comentariu

