Incepe Black Friday !!!


Sunteti pregatiti de Black Friday? Eu deja mi-am numarat banii din pusculita si mi-am facut un wishlist pe marile Librarii online.

Ne puteti urmari pe facebook, unde o sa incerc sa va anunt de toate reducerile bune!

Pana atunci, va las aici o lista cu toate librariile care vor avea, ca si anul trecut, reduceri mari:

 

 Libris.ro  elefant  okian
editura univers  adevarul shop  Book city
lib humanitas  books express
 nemira  book land
 litera_logo_nou_final_78989300  curtea veche  emag

TAGS: Carti, Carti la reducere, Cele mai ieftine carti, Transport gratuit, Carti in engleza, Carti in germana, Carti la promotie, Promotii carti, Carti sub 10 lei, Librarie online, Cea mai ieftina librarie online, Carti de colorat pentru adulti, Librarie de carte straina, Comanda carti, Unde comanzi cele mai ieftine carti, Cei mai cautati autori, Cele mai cautate carti, carti sub 10 Lei, Black Friday ;

4 responses to “Incepe Black Friday !!!

  1. Pe libris nu mi s-au parut cine stie ce reduceri. Pe elefant mi-au placut ca au fost 50% la cele de la epica. Din nefericire, le aveam deja.

Lasa un comentariu

