Recenzie: Finding Cinderella by Colleen Hoover


finding-cinderellaTitlu: Finding Cinderella
Autor: Colleen Hoover
Editura:  Simon & Schuster
Disponibilă la:  Okian, Book Express

După ce am citit Hopeless și Losing Hope, Colleen Hoover a devenit autoarea mea preferată, așa că am luat pe rând fiecare carte a ei și m-am lăsat cuprinsă de emoțiile fiecărei pagini scrise de ea. Am început cu Finding Cinderella iar atunci când mi-am luat cartea, speram cu tărie să îi mai întâlnesc pe Sky și Holder. Trebuie să recunosc că i-am întâlnit, dar nu atât de mult pe cât mi-aș fii dorit. Dar totuși, în măsura în care, această carte nu se concentrează pe ei, am avut parte de câteva replici fără de care, această carte nu mai avea același farmec.

Finding Cinderella este o nuvele scurtă, care are în jur de 90 de pagini dacă mai țin minte bine, pentru că a trecut ceva timp de când am cititit-o. Cu siguranță, vă gândiți că nu vă puteți aștepta la prea multe de la o carte cu un număr de sub 100 de pagini, dar vă contrazic. Un număr așa mic de pagini este suficient să arate că Hoover este o autoare nemaipomenită, și reușește rapid să treacă un cititor prin multe stări emoționale, scene pline de suspans, tensiune, pasiune, și schimbări de stare.

Din descrierea cărții, știam că povestea va fii despre Six. Am întâlnit-o în Hopeless și eram curioasă, ei ce i-a pregătit autoarea, dar după cum spuneam și mai sus, nu a fost dorința primară care m-a făcut să achiziționez cartea.

Pe Daniel,l-am întâlnit pentru prima oară, dar este un personaj comic și simpatic care se face plăcut de la primele pagini. Este cel mai bun prieten a lui Holder și este clownul din acest duo, adică mereu pus pe glume, un măscărici mic cu o personalitate fără griji care te relaxează.

“You’re my best friend and I love you. I’m not ashamed to admit that I love a guy. I love you, Holder. Daniel Weasley loves Dean Holder. Always and forever.”
“Daniel, go make out with your girlfriend,” he says, waving me off.
I shake my head. “Not until you tell me you love me, too.”
His head falls back against Sky’s headboard. “I fucking love you, now GO AWAY!”
I grin. “I love you more.”

Daniel Wesley nu a știut niciodată că obiceiul lui de a se ascunte în dulapul de întreținere a școlii, în timpul pauzei a cincea, îl va duce la întâlnirea cu o Cenușăreasă. Ei bine, nu chiar o Cenușăreasă literalmente. Câteva minute trec până când aceștia trec de la frustrare, pentru că trebuie să împartă același dulap, la săruturi pasionale de neuitat. și uite așa se creează o poveste simpatică de dragoste, până când misterioasa Cenusareasă dispare, lăsându-l pe Daniel cu speranța că într-o zi se vor întâlni în același dulap.

Un an mai târziu, Daniel o întâlnește pe Six, prietena cea mai bună a lui Sky, care tocmai s-a întors de la programul de schimb din Italia. După o simplă cină, Daniel nu a putut fii mai convins că Six nu seamănă deloc cu fetele pe care le-a întâlnit în trecut. Six este îndrăzneață și nu face nimic din lucrurile idioate pe care le fac fetele, iar ea îl lovește cu pumnul pe Daniel, acțiune pe care el o consideră cel mai tare lucru pe care o fată îl poate face. În mai puțin de 24 de ore cei doi sar de la statutul de străini la cel de iubiți. Relația dintre ei este intensă, este neobișnuită și se întâmplă mult prea repede, motiv pentru care sunt puțini speriați, dar acest lucru nu îi face să nege atracția reciprocă dintre ei. Când aceștia se gândesc că lucrurile dintre ei nu pot fii mai intense și mai înfricoșătoare de atât, realitatea îi lovește într-un mod crud.

Collleen Hoover este cunoscută pentru faptul că dă rod unei intrigi cutremurătoare în jurul căreia construiește o poveste frumoasă de dragoste. Cărțile ei sunt că un cadou superb împachetat, pe care îl deschizi și îl admiri, iar la un moment dat ceva iasă din el și te lovește din plin. Te stoarce de lacrimi iar apoi te unge cu cele mai bune alifii.

Ceea ce mi-a plăcut foarte mult, este faptul că autoarea nu a îndulcit deloc finalul ci a ales calea realistă. Sunt lucruri care lasă cicatrici chiar dacă de cele mai multe ori poți afirma că ai trecut peste.

De când am citit Finding Cinderella și până în present am citit 90% din cărțile ei și pot spune că este una dintre cele mai bune autoare. Ea și Nicholas Sparks se pot luă de mână pentru cantitatea imensă de lacrimi pe care o storc de la cititori. Diferență face, că în cărțile ei ai parte de mai mult sex😛.

CUMPARA CARTE

tumblr_n8gp73mwfd1tf9i7uo1_1280

3 responses to “Recenzie: Finding Cinderella by Colleen Hoover

  1. Pingback: Recenzie: Ugly Love de Colleen Hoover | Cărți nemuritoare·

  2. Frumoasa recenzie. Sincera sa fiu, nu am citit niciodata pana acum o carte care are sub 100 de pagini, si daca nu citeam aceasta recenzie, cu siguranta nu as fi facut-o niciodata. Exact asa cum ai spus si tu: La ce m-as putea astepta de la o carte care are 90 de pagini?
    Ma bucur ca m-am inselat si promit ca voi citi aceasta carte.
    PS: Si mie imi place Colleen Hoover

    • Cartea tiparita are mai multe pagini. In jur de 170 parca. Eu mi-am luat-o in format digital si are mai putine. Prima data a publicat-o ca si carte in format digital si a fost dorinta autoarei sa o dea gratuit. Dar s-a publicat si o varianta tiparita pentru colectionari.

Lasa un comentariu

