Mila 2.0 de Debra Driza, in curand la Editura Nemira


Atunci când o tânără descoperă că este un android, iar cei care se află pe urmele ei doresc să afle secretele super-puterilor sale, se declanşează acţiunea unuia dintre cele mai fascinante volume publicate în ultimii ani. Mila 2.0 de Debra Driza, in 2016 şi la Editura Nemira

mila

 

 

2 responses to “Mila 2.0 de Debra Driza, in curand la Editura Nemira

  1. Wow! Descrierea suna foarte bine. Totusi, astept si recenzia pentru a ma convinge daca merita sau nu cumparata si citita.

    • Am vrut sa citesc aceasta carte de cand mi-am cumparat primul kindle, acum un an si ceva si nu am mai apucat sa o citesc. Dar poate o sa o citesc anul acesta. Sa vad cum stau cu timpul liber ca mai am si ceva acreditari de luat si examene de dat la servici si apuc sa citesc foarte putin. Si anul trecut am citit foarte putine carti.

Lasa un comentariu

