Recenzie: Ugly Love de Colleen Hoover


ugly loveTitlu: Ugly Love
Autor: Colleen Hoover
Editura:  Simon & Schuster
Disponibilă la:  Okian, Book Express

Experiența mea cu autoarea Colleen Hoover a început în felul următor; Am început cu Hopeless, prima dintre cărțile ei care a apărut în România și m-am îndrăgostit de stilul ei și de emoțiile pe care reușește să le transmită. Am continuat călătoria în lumea ei cu Losing Hope și am ajuns să o numesc autoarea mea preferată. M-am delectat cu Finding Cinderella și am ajuns la concluzia că dacă ești o autoare bună, o carte de 90 de pagini poate reflecta o poveste completă, fără lipsuri și poate exprima mai multă emoție decât un roman. Am ajuns să citesc Slammed, a două carte a ei publicată în România, sub titlul Slam. Din dragoste pentru Layken și m-am dezumflat de tot. O să mă opresc doar la a vă spune o singură părere și anume că, este cea mai slabă carte scrisă de ea.

După puțin mai mult timp, m-am trezit cu dorința de a citi ceva scris de ea și am început cu Ugly Love, după care nu m-am mai putut opri și am ajuns prin a citi aproape toate cărțile ei.

Ugly Love, este așa cum mi s-a recomandat, “o carte fierbinte”, adică “a fucking hot guy and a lot of sex”.

Coperta are un fundal albastru, cu bule de apă plasate strategic în mijlocul titlului. La prima vedere, nu ai cum să ști sau să inţelegi care este relevanța sau conexiune la poveste. Dar după ce vei citi, vei descoperi că acele bule de aer și cele două cuvinte din titlu au o semnificație puternică.

Această carte ilustrează relația fizică și fără sentimente dintre Miles Archer, un pilot de avion, și Tate Collins, o asistentă socială, care se mută în apartamentul fratelui său pentru a-și putea continua studiile și pentru a merge la noul ei loc de muncă. Relaţia lor, trebuie să fie doar atât și nimic mai mult conform înțelegerii pe care o au când se întâlnesc. Este clar că sunt atrași fizic, dar le va fii ușor să plutească pe aceeași linie?

Un alt motiv pentru care această carte este extrem de interesantă, este faptul că, în timp ce Tate se îndrăgostește de Miles, Miles se îndrăgostește de Rachel. O poveste spusă din dublă perspectivă, Ugly Love se plimbă înainte și înapoi, între trecut și prezent. În povestea lui Tate vedem cum se luptă cu emoțiile pentru un băiat indisponibil, iar în povestea lui Miles vedem un adolescent, care se îndrăgostește nebunește pentru prima dată. Contrastul dintre Miles din trecut și cel din prezent este vastă. Dragostea lui inocentă față de Rachel este complet opusă față de felul cum se poartă cu Tate. Fiecare fată este perfectă pentru Miles într-o perioadă specifică de timp a vieții lui. Când cele două povești s-au ciocnit în cele din urmă, inima mea a fost foarte copleșită. Din câte cărți am citit, și pot spune că sunt un fan al acestui gen, YA Romance combinat cu puțină Dramă, pot spune că niciun autor nu m-a făcut să mă simt aşa cum mă face Colleen Hoover.

Există o linie subțire între ficțiune și realitate care face această poveste de dragoste extraordinară și atât de frumoasă. Având în vedere situația expusă, reacția personajelor nu este alta decât realistă.

Așa cum am mai spus, cu fiecare carte citită mă îndrăgostesc din ce în ce mai mult de autoare și de stilul ei. Ugly Love este, fără îndoială, o nouă carte preferata pentru mine. Scenele de sex sunt un amestec perfect între fierbinte că iadul și insuportabil de dulce.

Acțiunile personajelor sunt pline de semnificații, iar schimbarea puntului de vedere și a planului de acțiune mi-a oferit posibilitatea să îl văd pe Miles îndrăgostindu-se, nu o dată, ci de două ori.

Cartea Ugly Love de Colleen Hoover va fii publicata de Editura Epica Publishing House în România, în 25 luna aceasta. 

CUMPARA CARTEA

Ugly Love by Colleen Hoover Paperback

5 responses to “Recenzie: Ugly Love de Colleen Hoover

  1. Am citit doar Hopeless de la autoare si mi-a placut enorm. Mai am si Slammed, dar inca n-am luat-o la puricat. Dar aceasta, Ugly love, de cand am tot auzit de ea, sunt tare nerabdatoare sa o citesc!!❤

    • In 25 apare la Epica. Slammed, mie mi s-a parut slaba. Daca iti place sa citesti in engleza, Maybe Someday, mi s-a parut cea mai buna carte a ei. E foarte intensa. La fel si Confess si November 9.

  2. Abia astept sa o citesc! Am auzit atat de multe lucruri despre ea incat parca nu mai am rabdare.
    Ps: se vede ca ti-a placut foarte mult.

    • Si mai mult decat ea, mi-a placut Maybe Someday de la Colleen Hoover. Este cea mai buna carte a ei. Si Confess e superba. Sau November Nine. Scrie superb. Am citit aproape toate cartile ei.
      Daca ai citit Hopeless si iti place stilul ei, o sa adori restul cartilor. Slammed nu e stralucita, dar despre restul, nu am cuvinte.

Lasa un comentariu

