Noutati: Inca o zi de David Levithan la Editura Trei


Am fost cam absentă în ultimul timp pe blog. Nu pot să mai promit că revin în forţa pentru că de câte ori spun acest lucru, nu mă pot ţine de cuvant. Lucrez foarte mult, dar încerc din când în când să mai postez câte ceva.

M-am gândit că ar fi minunat să vă ţin la curent cu toate NOUTATILE în materie de cărţi publicate la noi. Pot spune că am ceva de recuperat, pentru că avem foarte multe cărţi noi.

Am să încep cu o carte din colecţia Young Fiction de la Editura Trei şi anume, Încă o zi de David Levithanun volum extraordinar din genul fictiune, despre care se spune că este o poveste ce ne face să pătrundem adânc în mințile personajelor.

COMANDA CARTEA

inca-o-zi_1_fullsizePrezentare / Descriere carte

De la autorul bestsellerului Zi dupa zi

Pentru Rhiannon fiecare zi este la fel. S-a resemnat cu viata ei, convinsa fiind ca il merita pe Justin, iubitul ei distant si temperamental. Pana intr-o dimineata cand totul se schimba. Pentru prima data, Justin pare sa o vada cu adevarat, sa fie impreuna cu ea – si petrec o zi perfecta – o zi pe care Justin nu si-o mai aminteste in dimineata urmatoare. Trista si confuza, Rhiannon pune totul la indoiala. Pe neasteptate, un strain ii spune ca acel Justin cu care a petrecut o zi perfecta si care a facut-o sa se simta speciala… nu e deloc Justin.

Inca o zi, cartea-pereche a bestsellerului New York Times Zi dupa zi, spune povestea din perspectiva lui Rhiannon, care incearca sa descopere adevarul despre dragoste si felul cum acest adevar te poate schimba pentru totdeauna.

„Nu simt nicio intrebare — doar raspunsuri. Nu simt frica, ci implinire. Il sarut si balansul nostru perfect continua, rasuflarile noastre se fac una. Inchid ochii si simt apasarea familiara a buzelor lui, gustul familiar al gurii lui. Insa acum ceva e altfel. Nu doar ne sarutam cu trupurile noastre intregi, ci si cu ceva mai mare decat trupurile, cu ceea ce suntem si cu ceea ce vom fi.”

Inca o zi

 

9 responses to “Noutati: Inca o zi de David Levithan la Editura Trei

  1. Am terminat de citit cartea cu lacrimi în ochi.Îmi doream să rămână împreună,dar ştiu că A nu a dorit să răpească viața cuiva,el respecta trupul şi persoana căreia îi aparține trupul.Nu ştiu,dar mie finalul îmi lasă speranța că va mai fi o continuare.Sau poate că nu…Totuşi,mi-aş dori să fie împreună.Pt mine,atât Zi după zi,cât şi Încă o zi au avut un profund impact emoțional asupra mea.

    • Imi dai emotii. Eu am citit doar primul volum dar prin parerile tale m-ai facut nerabdatoare. Cred ca o sa imi iau si eu cartea zilele acestea

    • Au publicat foarte multe carti. As vrea sa citesc multe dintre ele, dar eu stau prost cu timpul. Ca sa nu mai zic ca din putinele carti pe care le-am citit, am foarte multe recenzii nescrise.

      • Stiu cum e asa ca te inteleg perfect. Mi-ar placea ca ziua sa aibe 24 de ore:))

      • Ziua are 24 de ore. Da, avem multe de facut in fiecare zi. Eu cel putin o groaza, dar poate ca ar trebui sa invatam sa ne structuram mai bine activitatile.

Lasa un comentariu

