Jojo Moyes si ecranizarea cartii sale, Me before you


Eu sunt o persoană care s-a îndragostit în timp de romanele de dragoste şi a cautat mereu autori care să o impresioneze, nu prin poveşti siropoase ci prin tragic emoţional. Am căutat mereu poveşti care să îmi stoarcă toate lacrimile. Nu ştiu de ce am o fascinaţie pentru astfel de cărţi dar pur şi simplu îmi plac.

Ieri am aflat de ecranizarea cărţii Me before you, scrisă de Jojo Moyes, şi mi-am adus aminte că nu am mai citit de foarte mult timp o carte scrisă de ea. Au trecut mai bine de trei ani de când am citit Ultima scrisoare de dragoste şi imi aduc cu drag aminte stilul ei de romancier contemporan.

Dacă acest gen este şi pe placul vostru, cu siguranţă trailerul filmului vă a convinge sa citiţi şi cartea. Pe mine m-a convins, aşa ca o să o comand în weekend.

Dacă există şi alţi doritori, cartea SE POATE COMANDA DE AICI.

9 responses to “Jojo Moyes si ecranizarea cartii sale, Me before you

  1. Nu sunt o adeptă a cărţilor de dragoste, mă refer la clişee. Nu le suport. Însă îmi plac cărţile de dragoste scrise bine şi care nu exagerează.
    Trailer-ul mi-a plăcut enorm de mult!! Sunt nerăbdătoare să-l văd.Şi abia aştept să citesc cartea înainte de toate. Poate o publică şi la noi. Ar fi drăguţ!!🙂

    • Este in pregatire la Editura Litera. Nu am inca o data de lansare dar va tin la curent. Eu mi-am comandat-o deja in engleza si am citit vreo 15% din ea.

      • Am găsit-o şi eu pe Okian cu un preţ bun. Când o să fac rost de mai mulţi bănuţi cred că o să mi-o comand şi eu, împreună cu alte cărţi.

      • De acolo mi-am luat-o si eu. Nu are coperta aceasta rosie, dar are pret bun si vine repede. De obicei cumpar carti de la BookDepository

      • Mă tenta să-mi cumpăr de acolo cărţi, însă nu înţeleg cum se plăteşte. Adică, văd preţurile în euro, dar când îmi vine coletul tot în euro plătesc sau în lei?

      • De platit platesti cu cardul. Nu se plateste ramburs. Si iti face conversie din lei in eur. Coletul iti vine prin posta si nu platesti transport. Sunt foarte seriosi.

  2. Am in plan sa citesc cartea iar cand va aparea, sa vizionez si filmul.
    Multumim pentru articol. Sper sa postezi cat mai des. Imi place blogul.

Lasa un comentariu

