Cartile lui Alexandre Dumas la Chioscurile de Ziare


Obişnuiam să vă anunţ ce cărţi apar mereu la chioscurile de ziare, dar am cam pirdut şi eu şirul lor. Încerc să ma documentez din nou şi să ţin pasul cu atatea noutăţi şi am să încep prin a vă anunţa că Editura Litera pune la dispoziţia dumneavoastră cărţile lui Alexandre Dumas cu Ziarul Libertatea.

Primul titlu, disponibil din 5 februarie, este Cei trei muschetari.

a-dumas_slider-1903x450px

3 responses to “Cartile lui Alexandre Dumas la Chioscurile de Ziare

  1. Imi aduc aminte cu nostalgie de cartile lui Dumas, de cand citeam zi de zi pentru ca nu prea aveai ce face fara TV si Internet pe vremea mea.

    Cred ca am citit de vreo 2 ori toata seria celor trei muschetari. Ma incanta sa vad ca se vor bucura de ele si generatiile noi, chiar daca trebuie sa apeleze si la ziarul Libertatea pentru asta…

Lasa un comentariu

