In pregatire: ORIGIN, vol.4 din seria LUX de Jennifer L. Armentrout


Editura Leda a anunţat că au în pregătire volumul 4 din Seria LUX de Jennifer L. Armentrout, o veste minunata deoarece am adorat primele trei volume si imi doream cu nerabdare sa citesc continuare.

3D OriginCititi recenziile mele: Obsidian, Onix, Opal

Prezentare / Descriere carte

Dintr-o dată, Daemon se trezește în fața imposibilului. Katy a dispărut! Este răpită! Așa că totul se transformă în lupta de a o găsi. Să învingă pe oricine îi stă în cale? S-a făcut! Să ardă întreaga lume ca să o salveze? Cu plăcere! Să își expună rasa extraterestră în fața tuturor? Desigur!

Iar tot ce poate Katy să facă este să supraviețuiască.
Înconjurată de inamici, singura soluție este să se adapteze. Până la urmă, sunt laturi ale lui Daedalus care nu par complet greșite, dar scopurile grupului sunt înfricoșătoare, iar adevărurile pe care le discută sunt chiar mai răscolitoare. Cine sunt, de fapt, băieții răi? Daedalus? Umanitatea? Sau poate Luxen?

Dar cel mai periculos dușman a fost acolo mereu, iar când adevărurile vor fi dezvăluite și minciunile se vor rostogoli la pământ, de care parte a baricadei vor sta Daemon și Katy?
Ba mai mult, vor fi împreună?

13 responses to “In pregatire: ORIGIN, vol.4 din seria LUX de Jennifer L. Armentrout

    • Sincer nu stiu si nici nu am apucat sa urmaresc editurile. Doar ce am devenit mama si nu am apucat sa ma mai ocup de blog sau sa urmaresc editurile pentru a fii la curent cu noutatile.

  1. Și eu o aștept cu sufletul la gura, doar ce am terminat de citit Opal si m-a lasat in aer. Știe cineva cam prin ce luna apare vol 4 ? Dupa asta poate vor traduce si volumul 5 Oppsition (opozitie ) .

  2. Momentan sunt la al 3lea volum. Seria mi se pare ok, este drăguţă. Acum nu ştiu ce să zic de copertă. Îmi plăcea mai mult când era şi Katy lângă Daemon.

    • Si eu m-ma obisnuit cu ei doi pe coperta. dar sa vedem daca cei de la Leda vor pastra coperta. La volumul 3 nu au vrut sa o pastreze dar lainsistenta cititorilor au pastrat-o.

  3. OMG! Am de recuperat, nu gluma! Am citit numai primul volum, si jumatate din al doilea. Trebuie sa ma pun la punct pana apare al
    patrulea. Multumim de articol!

Lasa un comentariu

