In pregatire: Unravel me de Tahereh Mafi la Editura Leda


Editura Leda a anunţat că vor publica anul acesta UNRAVEL ME de Tahereh Mafi, volumul 2 din seria Atingerea lui Juliette (Shatter Me).

unravelmeCiteşte primul volum, Spulbera-ma
Citeşte recenzia mea pentru primul volum, Spulbera-ma

Prezentare / Descriere carte 

tick
tick
tick
tick
tick
it’s almost
time for war.

 

Juliette este bântuită în continuare de atingerea ei mortală. Dar acum li s-a alăturat altor rebeli cu puteri asemănătoare, așa că este gata să lupte împotriva Restaurației pentru a își salva lumea. În plus, cu ajutorul noilor săi aliați, va afla în sfârșit secretul din spatele imunității lui Adam la pielea ei distrugătoare.
Un roman obligatoriu de citit de către toți fanii distopiilor young-adult, în curând la Leda Edge.

3 responses to “In pregatire: Unravel me de Tahereh Mafi la Editura Leda

  1. E genial volumul I. Cei care nu ati citit cartea, nici nu stiti ce ati pierdut. Sunt atat de entuziasmata de aparitia volumului II, intrucat am auzit ca este si mai bun decat primul, adica mai plin de actiune si suspans. Astept nerabdatoare vol II.

  2. Primul volum „Spulbera-ma” il am am si eu in biblioteca de ceva timp. Doar ca e necitit. Ce bine ca va aparea volumul doi, asa le voi putea citi impreuna. Stiam eu de ce am asteptat atat:))

    • Este super cartea. Plin ade actiune.. Pacat sa nu o citesti. Eu am citit-o acum mult timp si as vrea sa incep volumul 2, dar pentru ca am asteptat atata nici nu mai stiu ce s-a intamplat in volumul 1, doar asa franturi.

Lasa un comentariu

