Noutati: Mostenitoarea focului, Tronul de clestar #3 de Sarah J. Maas la Editura Rao


Am fost atat de ocupată în ultimul timp că am pierdut şirul noutăţilor şi nu am aflat decât acum că, volumul 3 al seriei Tronul de clestar de Sarah J. Maas, Mostenitoarea focului a fost publicat la Editura Rao în 10 Ianuarie anul acesta. De abia aştept să pun mâna pe ea, deoarece face parte din seriile mele preferate. 

COMANDA CARTE

mostenitoarea-focului_1_fullsizePrezentare / Descriere carte 

Celaena Sardothien si-a negat harul magic vreme de zece ani. Acum, singura ei dorinta este sa razbune moartea prietenei ei Nehemia, iar regele din Adarlan este principalul vinovat. Pentru a-si duce la indeplinire planul, Celaena, mostenitoarea de foc a unui regat distrus, va calatori in Wendlyn, un tinut indepartat in care magia inca mai dainuieste. Va reusi oare temuta asasina sa isi accepte mostenirea nemuritoare, invingandu-si teama de necunoscut? Pana unde va fi ea dispusa sa mearga pentru a-si indeplini promisiunea facuta Nehemiei?

Gen: SF/Fantasy, Actiune

3 responses to “Noutati: Mostenitoarea focului, Tronul de clestar #3 de Sarah J. Maas la Editura Rao

  1. Cărțile m-au ținut cu sufletul la gura. Extraordinar scrise! Nu am bici o saptamana de cand am început primul volum si deja sunt la al treilea:-) pur si simplu, minunate!

    • Vai, nu imi spune. Ca am o perioada aglemerata la servici si nu am mai apucat sa mai citesc nimic. Nu am reusit nici sa imi cumpar volumul 3. In ultimul timp, singura perioada in care am reusit sa citesc a fost cat am stat 2 saptamani in spita.

  2. Spre rusinea mea, nu am apucat sa citesc nici primele doua volume din serie. Sper sa remediez situatia in curand. Le am pe lista si vreau sa le achizitionez cat mai repede.

Lasa un comentariu

