NOUTATI WORLD WIDE: One with You (Crossfire #5) by Sylvia Day


Deși am văzut ca autoarea Sylvia Day are mai multe carții și serii scrise, recunosc ca am citit doar seria Crossfire și totuși, mă numesc fană a ei. Deși, inițial am crezut că este și va ramane o trilogie, volumul 4 al seriei m-a cucerit, așa că acum aștept cu nerabdare volumul 5, care din câte am înțteles va fi ultimul. E o bucurie pentru mine să anunț ca sunt așteptate mai puțin de doua săptamani până la publicarea volumului cu titlul One with You, data publicarii fiind 5 Aprilie. Editura Penguin Books Ltd.

PRECOMANDA CARTEA

Preorder BookDepository

 

 

 

Descriere / Prezentare carte

One with youGideon Cross. Să mă îndrăgostesc de el a fost cel mai simplu lucru pe care l-am facut. S-a întâmplat instantaneu. Complet. Irevocabil.

Să mă căsătoresc cu el a fost un vis devenit realitate. Să rămân căsătorită cu el este o lupta a vieții mele. Dragostea schimbă. A noastră este în același timp un loc de scapare din calea furtunii dar și locul în care acesta devine violentă. Două suflete deteriorate împletite ca unul.

Ne-am dezgolit cele mai profunde, cele mai urâte secrete ale noastre.Gideon este oglinda care reflectă toate defectele mele… și toată frumusețea pe care nu am putut să o văd. El mi-a dat totul. Acum eu trebuie să dovedesc faptul că pot fi stânca de susținere, adăpostul care, la rândul lui, este pentru mine. Împreună putem să ne împotrivim celor care doresc în mod vicios să intervină între noi.

Dar, lupta noastră cea mai mare se poate afla chiar în legamintele care ne dau putere. Săvârșirea dragostei a fost doar începutul. Lupta pentru iubirea noastră ne poate elibera… sau ne poate despărți.

Sfâșietoare și seductivă, One with You este finalul mult așteptat al seriei Crossfire, povestea de dragoste mistuitoare care a captivat milioane de cititori don întreaga lume.

One response to “NOUTATI WORLD WIDE: One with You (Crossfire #5) by Sylvia Day

Lasa un comentariu

