Cele mai bune carti 2016


Daca tot am trecut in noul an, ne uitam putin si la cel anterior si mai exact, la cele mai bune carti ale anului 2016.

Fictiune MYSTERY & THRILLER Fantasy YOUNG ADULT FICTION
26247008 25526965 29056083 256144922
citeste-carte citeste-carte citeste-carte citeste-carte
 Romance Young Adult Fantasy  Science Fiction Horror
 27276318  26073150  18966806  25816688
citeste-carte citeste-carte citeste-carte citeste-carte

Ne uitam la cateva categorii, Fictiune, MYSTERY & THRILLER, Fantasy, YOUNG ADULT FICTION, Romance, Young Adult Fantasy, Science Fiction si Horror.

Eu imi doresc foarte mult sa citesc It ends with us de Colleen Hoover. Cred ca deja o sa fac o comanda.

Voi ce ati vrea sa cititi dintre aceste topuri?

2 răspunsuri la „Cele mai bune carti 2016

    • Eu am citit cam toate cartile de la Colleen Hoover si le-am adorat pe toate. De acea vreau zilele acestea cand am mai mult timp de citit sa o comand si pe aceasta

Lasa un comentariu

