Recenzie: Răniți de Jasinda Wilder

Autor: Jasinda Wilder
Editura: Epica
Colecția: EpicLove
Categoria: Literatura contemporană, Literatură universală, Drama, Romance, Poveste de dragoste
Disponibilă pentru comandă la:  ElefantLibrisCartepediaCarturesti

citeste-cartea

Am început să citesc Răniți cu o pasiune pentru autoarea Jasinda Wilder, după ce am citit primele cărți publicate la Editura Epica, „Mă pierd în tine…” și „Mă regăsesc în noi…„. Dar, trebuie să mărturisesc, că, pe cât de îndrăgostită am fost de aceste două cărți, pe atât de greu mi-a fost să citesc Răniți. Este o carte excelentă, iar finalul este minunat, dar ceea ce m-a făcut să parcurg cu greu această carte sunt niște subiecte care mie îmi ating corzi sensibile și anume, abuzul asupra femeii și violul. Nu am trecut prin așa ceva, dar pur și simplu, de câte ori aud/ întâlnesc aceste subiecte, am impresia ca fiecare nerv din corpul meu este întins la maxim și mă înfioară chiar și simplul fapt că mă gandesc la așa ceva.

Tragedia războiului! Jasinda Wilder ne aduce înapoi la realitate. Două persoane din diferite realități, cu moduri diferite de gândire, o barieră lingvistică, care doresc doar să suprviețuiască atunci când dragostea vine în mod neașteptat.

Cartea este scrisă din două unghiuri. Rania, o tânără orfană care, într-o țară devastată și ruinată de conflicte armate, se chinuie să supraviețuiască, o curvă din Irak care face ceea ce face pentru a avea ce manca și se straduie din răsputeri să nu ia în seamă prețul plătit pentru sufletul ei. Inima îi este pustie, iar existența, plină de durere. Dar, totuși, într-o zi, îl întâlnește pe EL, un soldat american care este în pragul morții. Singura capabilă să îi salveze viața este EA, căreia îi descoperă traiul, mizeria și suferința, printre gene, încercând să rămână în viață.

Pentru cei care vă înspăimântați de la început și doriți să lăsați baltă cartea așa cum am vrut eu, vă recomand să nu faceți acest lucru, pentru că, să fiu sinceră, această carte este în principal despre o iubire care se dezvoltă într-un timp teribil. Autoarea face o treabă foarte bună în a explica ce se întâmplă în viața fiecărui personaj. Modul de detaliere al anumitor momente este prea mult pentru mine, dar nu pot să judec autoarea pentru așa ceva ci mai degrabă să o felicit pentru ca reușeste cu grandoare să ofere realism acestei cărți.

Mi se rupe inima să citesc despre realitatea aspră în care trăiește Rania, dar mă bucur enorm să văd că viața ei se resetează bucată cu bucată, în fiecare moment în care este cu Hunter. Progresul relației lor este realist și frumos, având în vedere circumstanțele lor actuale. Modul în care Hunter reușeste să o facă pe Rania să vadă adevărata persoană din interiorul ei, cea care este puternică, frumoasă și care merită să fie iubită, este emoționant, impresionant, superb.

Această carte a fost într-adevăr o carte fantastică și sunt sigură că mă voi gândi la ea o perioadă lungă de timp.

Descoperiți și alte cărți scrise de Jasinda Wilder!

COMANDA CARTE

Comană și alte cărți de Jasinda Wilder!

Reclame

2 răspunsuri la „Recenzie: Răniți de Jasinda Wilder

1. O carte superba! Mie mi-a fostr destul de greu sa citesc nu doar gandindu-ma la Rania, eroina acestei carti, ci si gandindu-ma la ororile razboiului. Am avut trairi intense poate si pentru ca sotul este militar.

• Nu imi vine asa de greu sa citesc despre razboi, cat mi-a fost greu sa trec peste conditia Raniei. Si avand in vedere ca este totul descris foarte amanuntit, peste unele pasaje am si sarit pentru ca efectiv nu am putut sa le citesc.